Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Har noen testet disse?? fant de på den kule mage å gikk inn på hjemmesiden deres for å kikke. http://www.mamamio.no/ Skikkelig morsomt konsept da
moder3 Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Oj, det var nytt for meg. Virket morsomt ja, kanskje prøve det spasettet der, Smoothie Kit.. *ønske seg til jul* hehe :-)
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 ja det virker jo som det var ganske bra greier også for ikke å glemme at det så bra ut i tillegg. håper at det er noen som har testet det jeg. Vurderer nesten å sette det opp på ønskelisten min til jul her
moder3 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Ja litt luksus må vi gravide få synes jeg:) eventuelt denne: http://www.beautystore.no/produkt.asp?p=20462&c2=74&c=97 til etter fødselen.. om noen har erfaring eller vet om det virker må dere gjerne spytte ut:D
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 jaa feedback på den hadde ikke vært dum
www.karibienshule.blogg.no Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Ikke prøvd mama mio, men jeg var på et Boots- apotek her om dagen...der hadde de også fått et mamma- sett med div produkter. Tror det hette "mum-to-be" (MTB). Var spasett osv - skrubb, div oljer, kremer, strekkmerke ++. Kosta ikke all verdens heller, rundt 100-lappen kan jo sjekke på boots.no...Litt lettere å få tak i enn å bestille på nettet, sånn om man skal ønske seg til jul!
roblin Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Jeg har prøvd den mama mio oljen for strekkmerker og brukt den igjennom hele svangerskapet. Har ikke fått et eneste merke hittil:-) Kjenner også flere som har brukt mama mio produktene som er kjempe fornøyde! Mange kvinner sverger til disse kremene/oljene så det er nok verdt forsøket:-)
kams Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 æ bruker mama mio tummy rub strech mark oil, og boob tube, og er veldig fornøyd. Har ikke fått strekkmerker enda og æ er 38 uker + 4 dager på vei.
Elin snart mamma til 3 Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 10. desember 2008 oioioi så bra! Hvordan er de på duft samt å smøre ut?? liker ikke kremer som bruker lang tid på å trekke seg inn å er klissete. Greit med olje for da forventer man jo at man er litt oljete etterpå da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå