Gå til innhold

Mama mio produkter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har noen testet disse?? fant de på den kule mage å gikk inn på hjemmesiden deres for å kikke. http://www.mamamio.no/

Skikkelig morsomt konsept da :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj, det var nytt for meg. Virket morsomt ja, kanskje prøve det spasettet der, Smoothie Kit.. *ønske seg til jul* hehe :-)

Skrevet

ja det virker jo som det var ganske bra greier også for ikke å glemme at det så bra ut i tillegg. :) håper at det er noen som har testet det jeg. Vurderer nesten å sette det opp på ønskelisten min til jul her :D

Skrevet

jaa feedback på den hadde ikke vært dum :D

Skrevet

Ikke prøvd mama mio, men jeg var på et Boots- apotek her om dagen...der hadde de også fått et mamma- sett med div produkter. Tror det hette "mum-to-be" (MTB). Var spasett osv - skrubb, div oljer, kremer, strekkmerke ++. Kosta ikke all verdens heller, rundt 100-lappen :D kan jo sjekke på boots.no...Litt lettere å få tak i enn å bestille på nettet, sånn om man skal ønske seg til jul!

Skrevet

Jeg har prøvd den mama mio oljen for strekkmerker og brukt den igjennom hele svangerskapet. Har ikke fått et eneste merke hittil:-)

Kjenner også flere som har brukt mama mio produktene som er kjempe fornøyde!

Mange kvinner sverger til disse kremene/oljene så det er nok verdt forsøket:-)

Skrevet

æ bruker mama mio tummy rub strech mark oil, og boob tube, og er veldig fornøyd. Har ikke fått strekkmerker enda og æ er 38 uker + 4 dager på vei.

Skrevet

oioioi så bra!

Hvordan er de på duft samt å smøre ut?? liker ikke kremer som bruker lang tid på å trekke seg inn å er klissete. Greit med olje for da forventer man jo at man er litt oljete etterpå da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...