Herlige barn har jeg fått Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Våre får de perlene man kan spraye vann på så stivner de, star wars romskip/helikopter eller hva det nå enn var for noe! Ski, sko, staver og selvsagt bindinger. Hver sin joggedress og noe ullundertøy. Jeg og mannen gir ikke noe til hverandre, men han kjøper noe fra ungene til meg og jeg da motsatt.
Snart 3 vakre prinsesser Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 My little pony krabbehester. Togbane og skal pute inn 1000 kr til de begge. Blir så mye leker så vil heller fylle opp kontoene litt når de er så små.
nybebis Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Vi skal fly over til Engald i år, så det blir ikke så mye vi tar med ( de får MASSE leker fra de engelske). men sønnen min på 1,5 har helt fullstendig bildilla. og særlig ting fra filmen "cars". og datteren min elsker prinsesser. så da blir det vel en prinsesseleke.
MintCondition Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Har ikke kjøpt enda, men skal kjøpe en cd-spiller til rommet hennes, og en cd (hun er 3 år, og elsker å høre på musikk og danse .
Mamman til 3 lykketroll Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Minste får trehjuls-sparkesykkel (Disney, hun er litt inspirert av supersnuserne på Playhouse-Disney...) De to eldste får penger (sparer til PC)
Mamsen og lillegutt Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 togbane i tre. (80 deler) og en CD-spiller. Han er 16mnd så han kan ikke leke med togbanen ennå,men da har han ihvertfall fått det. Så ønsker vi oss cd'er som han kan høre på rommet sitt:)
Piipii Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 datteren vår på 3 får et dukkehus og en elektrisk hund fra lillebror:) Lilleman på 14 mnd aner jeg virkleig ikke helt hva vi skal gi. Tenkte litt på ullklær, han får så mye leker uansett:)
Gjest Sauen - preggers Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Jenta mi er 15 mnd og hun får den valpen som spiller musikk og snakker når du trykker på ørene/magen osv... Skal kjøpe noe mer, men vet ikke hva.
Blåmandag¤ Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 8 åringen: Spill til Nintento DS og en DVD-boks. (Alene hjemme) Hun på 16 mnd får klær og kanskje noe Duplo-greier
erteposen + 4 Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Skipakke, og det er mer enn nok:) Vi gir hverandre ikke gaver, men tar en tur på fjellet alene med overnating i romjula.
camilla^ Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 Hun på 3: Snakkende støvsuger, nintendo ds spill Hun på 5: smykkeskrin, nintendo ds spill Hun på 7: Nintendo ds spill, og vet ikke helt hva annet enda hun på 10 : får bærbar pc av farmor til bursdag og jul (meg og gubben har slengt oss på, siden vi syns det blir for stor forskjellsbehandling siden hun på 7 får veldig lite i forhold) ett nintendo ds spill fra de andre ungene. De får litt i tilegg, som fargeblyanter, fargebøker, noen bøker, hårting osv. Ble endel i år, men brukt veldig lite penger, siden jeg kom over masse på salg tidligere ihøst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå