Gå til innhold

Bergen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med termin i juni/juli hadde vært gøy om vi kunne fulgt hverandre litt:) Er gravid med tredjemann, har to gutter fra før. Har termin 24.juni:)

Dere da?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er gravid med første, termin 11. juni :) Hadde vært hyggelig å bli kjent med flere ja, også med tanke på permisjonstiden :)

Skrevet

Er det ikke flere fra Bergen her med termin i sommer?

Skrevet

Jeg kommer fra Bergen, men har ikke termin i sommer men vår ;) ( april her :) har to gutter fra før å skal nå ha gutt nr tre.

Skrevet

Bergen her og, men termin i midten av mai ;) Det er førstemann som er på vei, så det er godt mulig han/hun kommer opptill to uker senere da

Skrevet

Bergen her også,men har også termin i april ;o)

Skrevet

Bergen på meg og, men terminen er helt i slutten av april.

Skrevet

Noen som har termin i begynnelsen av april? Jeg har 8 april. ;)

Skrevet

Jeg har termin i slutten av mai, (blir kanskje flyttet til begynnelsen av juni etter ul) har to jenter fra før.

Skrevet

Jeg har også termin i slutten av mai. Blir min første, så kan jo hende h*n kommer i juni :)

Skrevet

Heisann!

Blir bergenser igjen i februar om alt går etter planen!

Har gutt på 5 år og venter baby 10 juni.

Vil gjerne bli kjent med andre!

Skrevet

Trollmor:

Jeg har termin 6 april ;o) Eller 8...litt forskjellig fra hvilken utregning som er brukt..legen sa 6 så får forholde meg til det hehe får sikkert ikke på termin likevel.

Skrevet

Enda en fra Bergen :-) Er gravid meg nummer to, venter i midten/slutten av mai!

Skrevet

Hei! Jeg har også termin 24.juni :-) Men det kan jo hende den blir endret på UL da.

• 2 uker senere...
Skrevet

hei der :) Bergen her også, jeg har termin 9.april.

Skrevet

Jeg skal ha gutt nr 3. 8 april. Kommer fra Fana og er 25 år. :)

Skrevet

Jeg er snart 22 år og har en gutt på 10 1/2 mnd og er 23+0 med en liten jente i magen:) Har termin 24 April! Bor på sotra..

Skrevet

Jeg er fra bergen med termin 2 juli! Har en liten gutt på 17 mnd fra før:) er 21 år:):)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...