Sivalur Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Trodde perioden mellom el og mens er ganske fast, mens perioden mellom mens og el kan variere - noen som vet om dette stemmer? Hadde positiv el-test tre dager i strekk, lørdag-søndag-mandag 22.-23. november. Da hadde jeg ikke flere el-tester hjemme og kjøpte ikke flere. Men jeg må vel ha hatt el på tirsdagen da, kan vel ikke ha positiv el-test mer enn 3 dager? Isåfall skulle ikm vært igår, ikke sant? Hadde forrige mens fredag for litt over 4 uker siden, så egentlig føler jeg at jeg er 5 dager over ikm idag, men strengt tatt er jeg kanskje bare 1 dag over. Har lovet meg selv å ikke teste før lørdag, og for hver dag som går og mensen ikke kommer stiger håpet ørlite... samtidig er jeg egentlig overbevist om at tanta er på vei nå. Huff, denne tålmodigheten er vanskelig..
Frøkna vårbarn 2014 Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Tida mellom el og mens (lutealfasen som den kalles) er temmelig konstant og ligger vanligvis mellom 10 og 16 dager. De sier at jo lengre den er jo bedre for da får egget tid til å feste seg
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Min erfaring er at tiden mellom el og ikm er veldig stabil. Har hele tiden ligget på 12-13 dager. Men, tiden mellom første mensdag og el har variert noe et par sykluser og vært stabil resten av tiden..
Sivalur Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Oi, spennende!! Da fikk jeg enda litt mer håp om at det er spire på gang nå... weee... får håpe jeg klarer å vente til lørdag med testingen - har lovet mannen at han skal få være 'med' (om ikke akkurat på badet, hehe..)
Egget/pfeew med lille nurk Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Bare hyggelig Lykke til med testen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå