Gå til innhold

HURRA:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er gravid:) Jeg skulle egentlig ikke teste før til lørdag, men jeg merka at det var noe å klarte ikke å la være:D

HURRA:)

Lykke til alle sammen..

Blåser babystøv på dere*******************

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer!!!! Så bra! Har også tenkt å vente til lørdag med test - soper til meg alt babystøvet du sendte!! (******)

Lykke til i svangerskapet.

Skrevet

Takk for det.. Jeg tok først en billig strimmel, og der var det en skygge, så jeg tok en cg digital med en gang å der stod det gravid:)

Det har ikke gått opp for meg enda:)

Også har jeg pakka inn testen så mannen min får den i pakke kalenderen sin etterpå:) hihi

Skrevet

Hehe, så artig da!! Da blir han sikkert glad!!

Vel, litt av grunnen til at jeg venter til lørdag med å teste, er at da kan mannen være 'med'... i ukedagene står jeg opp mye tidligere og vil ikke vekke han en time før han skal opp for å se på en test. Håper vi får grunn til å feire på lørdag!!

Skrevet

Det er jo bra at du venter da. Det er jo viktig at de blir med på ferden de også. Å jeg tror ikke han hadde skjønt helt hva som hadde skjedd hvis du hadde vekka han.. Hehe..

Masse lykke til ihvertfall:D

Skrevet

Gratulerer! så fantastisk :) hvor svak var denne skyggen da? og skulle du hatt ikm på lørdag?

Blir bra med positiv test i kalenderen :) håper så inderlig å kunne legge en positiv test i julesokken til mannen min!

Skrevet

Det var sånn at jeg måtte mye for å se.. Men den var der..

Å det var så utrolig gøy¨å se utrykket til mannen min når han pakka opp.. Haaha.. tror det er det beste jeg har sett..

Lykke til. Får håpe mannen din får en overraskelse i sokken sin:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...