lille_prinsesse Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Jeg er gravid:) Jeg skulle egentlig ikke teste før til lørdag, men jeg merka at det var noe å klarte ikke å la være:D HURRA:) Lykke til alle sammen.. Blåser babystøv på dere*******************
Sivalur Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer!!!! Så bra! Har også tenkt å vente til lørdag med test - soper til meg alt babystøvet du sendte!! (******) Lykke til i svangerskapet.
lille_prinsesse Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 Takk for det.. Jeg tok først en billig strimmel, og der var det en skygge, så jeg tok en cg digital med en gang å der stod det gravid:) Det har ikke gått opp for meg enda:) Også har jeg pakka inn testen så mannen min får den i pakke kalenderen sin etterpå hihi
Sivalur Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Hehe, så artig da!! Da blir han sikkert glad!! Vel, litt av grunnen til at jeg venter til lørdag med å teste, er at da kan mannen være 'med'... i ukedagene står jeg opp mye tidligere og vil ikke vekke han en time før han skal opp for å se på en test. Håper vi får grunn til å feire på lørdag!!
lille_prinsesse Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Det er jo bra at du venter da. Det er jo viktig at de blir med på ferden de også. Å jeg tror ikke han hadde skjønt helt hva som hadde skjedd hvis du hadde vekka han.. Hehe.. Masse lykke til ihvertfall:D
happygilmore Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Gratulerer! så fantastisk hvor svak var denne skyggen da? og skulle du hatt ikm på lørdag? Blir bra med positiv test i kalenderen håper så inderlig å kunne legge en positiv test i julesokken til mannen min!
lille_prinsesse Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 Det var sånn at jeg måtte mye for å se.. Men den var der.. Å det var så utrolig gøy¨å se utrykket til mannen min når han pakka opp.. Haaha.. tror det er det beste jeg har sett.. Lykke til. Får håpe mannen din får en overraskelse i sokken sin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå