Gå til innhold

Er så sår nedentil...what to do?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så lei nå.

Er konstant fuktig nedentil da jeg konstant har mye tynn utflod.

Blir så sår der nede at jeg til tider sprekker opp og blør.

Klør gjør jeg også.

Har forsøkt med canesten, men føler ikke at det hjelper noe særlig.

Ikke noe gøy å gå rundt med et så sårt underliv, ikke frister det å skulle føde når jeg er så sår heller. Er jo vondt bare å gå på do.

Noen som har vært borti noe lignende?

Hva gjorde dere?

Råd tas imot med stoooooor takk.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Jeg har det på samme måten. Jeg trodde det var sopp, men det blir liksom ikke bedre av canesten. Jeg smører meg med babysinksalve når det blir for sårt. Litt klissete, men så gjør det ikke vondt lenger.

Skrevet

Huff, høres skikkelig ubehagelig ut! Smør deg med god salve, og sov ute truse om natta sånn at det får "luftet" seg skikkelig!

Skrevet

Hmmm, ja kanskje jeg rett og slett skal prøve sinksalven til snuppa.

Synes ikke noe særlig om å sove uten truse egentlig da jeg lekker hele tiden. Trodde kanskje det var fostervann, men er veldig tynn utflod som jeg desverre har mye av i dette svangerskapet.

Var ikke plaget med dette sist:(

Ikke noe behagelig, blør hver gang jeg går på do jo:(

Skrevet

Tena Lady, de tykke gode om natten.

De tynne om dagen, og babypudder når det skal tørke, zink for å lindre!

Skrevet

på apoteket kan du også få en intim salve som hjelper og smører og du føler deg ikke så sår etter noen dager med bruk a denne... et tips hvertfall... (husker ikke hva den heter)

Skrevet

Har samme problemet, og truseinnlegget blir klamt...så det hjelper ikke særlig heller...

...men jeg prøver med sinksalve jeg, tenker jeg...takk for tipset!!!

Skrevet

Heisann

Bind gjør det mer fuktig og dermed mer sårt og bedre forhold for sopp. Bruk en bomullsklut eller lignende i stedet. Det følest bedre mot huden og hjelper i lengden.

Skrevet

Jeg var hos gynekolog med dette problemet bare for noen dager siden, og fikk konstatert sopp og åpne sår. Hadde akkuratt som dine symptomer, fikk resept på Daktacort til soppen, men den skulle ikke smøres på åpne sår, så der jeg hadde sår skulle jeg bruke silulen sinksalve fra apoteket. Den tar også sopp. Skulle unngå samleie så lenge det var åpne sår også, så de fikk en sjanse til å gro.

Fryktelig vondt dette her!!!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...