Mayken Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Er så lei nå. Er konstant fuktig nedentil da jeg konstant har mye tynn utflod. Blir så sår der nede at jeg til tider sprekker opp og blør. Klør gjør jeg også. Har forsøkt med canesten, men føler ikke at det hjelper noe særlig. Ikke noe gøy å gå rundt med et så sårt underliv, ikke frister det å skulle føde når jeg er så sår heller. Er jo vondt bare å gå på do. Noen som har vært borti noe lignende? Hva gjorde dere? Råd tas imot med stoooooor takk.
2SønnerSmå Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 Var plaget med akkurat det samme!!! Det er vondt og plagsomt,og frister ikke særlig med fødsel nei =( Jeg bytter truseinnlegg "ørti" ganger for dagen,kjøpte libresse sine med litt tykkelse på,de var mykest. Og om natten smører jeg underlivet med en krem som heter Agrosan,den inneholder teatree olje og bivoks,og kalles "Den lille hudlegen". Kjøpte den på helsekostenog den har gjort underverker med underlivet mitt!! Teatree oljen hindrer at det går infeksjon i sprekkene også
tara_77 Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Mulig du har hatt sopp som ikke er bort..Da får du en del utflod og er mye fuktig..Fikk du sånn canesten vaginal stikkpille også eller har du bare smurt med salve:? jeg måtte ha begge deler for det hjalp ikke bare med salve..Trodde jeg skulle bli gal....Ble også sår da jeg smurte med salve.....de sier jo at ett område som gror skal være tørt. gror dårligere med salve....men må man ha på så må¨man....jeg klikket tilslutt i vinkel og dro på apoteket å kjøpte sånn bacimycin pudder som jeg strødde på over salven slik at det ble tørt..Det pudderet er til behandling av infeksjoner og sår på overflaten og strøs på 2-3 ganger om dagen eller ved behov.....var som å komme til himmelen hehe....brukte det i 3 dager og det gikk bra for da hadde "småsårene etter kløen begynt å lukke seg og gro..Vet ikke om dette hjelper deg men funket på meg... lykke til
Mayken Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2008 Takk for tipset, da skal jeg ta meg en tur på helsekosten. Jeg bruker ikke bind da dette bare gjør det enda værre desverre, blir nok for tett tror jeg. Jordmor sa også at jeg burde holde meg unna bind. Men blir nesten smårar av dette, kan jo ikke løpe rundt naken heller for å få luftet der nede...hehehe. Blir alltid værre de dagene jeg har vært borte hjemmefra og gått og trasket en del uten å gå gått på do og tørket meg med jevne mellomrom.
Mayken Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 10. desember 2008 Skal til jordmor i morgen, høre hva hun sier. Er innsiden av kjønnsleppene og rundt "tissehullet" som er værst egentlig. Har bare prøvd kremen canesten foreløbig. Aldri vært borti lignende. Jordmor mente at hvis ikke canesten virket kunne det være ubalanse i hp verdiene i underlivet. Får se hva jeg finner ut av i morgen.
2SønnerSmå Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Det er jo for ille at det skal hindre oss i hverdagen dette her,men kjenner meg godt igjen! Jeg kan ikke bruke bind til vanlig fordi det blir så klamt og fælt,men var nødt til å gjøre noe =) Håper kremen kan hjelpe deg,den tok til og med sol eksemet jeg fikk i sommer,så jeg sverger til den
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå