Hakkamella Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 Noen som har erfaring? Kan ikke huske om jeg nevnte dem for legen når jeg snakket med ham i dag, men det pleier jo ikke være farlig med tranebær. Det hjelper jo bare på urinveiene det... ikke sant?
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 10. desember 2008 #2 Skrevet 10. desember 2008 I følge min jordmor er det helt ok.
Elisa ♥2 barnsmor♥ Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Med fare for å bli skutt her nå fordi jeg egentlig ikke har så mye innsikt i hva jeg snakker om: jeg mener å huske at tranebær ble etter gamle kjærringråd/ urtemedisin brukt til å fremkalle abort sammen med kjærringrokk... Jeg fikk servert tranebær i en salat i beg av sv.sk og plukket ut de. Men lykke til, håper det går bra.
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Du kan bruke de tranbærkapslene som fås kjøpt på apoteket... de er UTEN buccoekstrakt(noe som kan fremkalle abort) rosa eske, complete merke
fyrstinne Skrevet 10. desember 2008 #5 Skrevet 10. desember 2008 Jeg tok trænebær med buccoekstrakt hele forrige svangerskap, 1 om dagen. Hadde ingen problemer med abort, blødninger el.l. Gikk til og med 1 uke over tia. Tar fortsatt tranebær forebyggende.
birrisj05.02.09 Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 Tranebær uten bucco er greit.. men om man tar en og annen så skader det neppe.. men man bør nok ikke pøse på med bucco!
Hakkamella Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 10. desember 2008 Ok. Sjekket mine kapsler. De er ren tranebærekstrakt UTEN bucco eller andre ting. Så jeg pustet litt lettere ut da jeg la meg i natt. Tok noen i går fordi smertene var så intense. Det hjalp litt. Nå har jeg fått antibiotika, så da får kapslene stå der...
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Det var jeg absolutt ikke klar over. Fikk klarsignal av lege i forrige svangerskap også.. Nå har jeg heldigvis ikke tatt denne gangen. Har bare en pakke stående sånn i tilfelle.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå