Gå til innhold

Tranebærkapsler mot UVI?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har erfaring? Kan ikke huske om jeg nevnte dem for legen når jeg snakket med ham i dag, men det pleier jo ikke være farlig med tranebær. Det hjelper jo bare på urinveiene det... ikke sant?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I følge min jordmor er det helt ok.

Skrevet

Med fare for å bli skutt her nå fordi jeg egentlig ikke har så mye innsikt i hva jeg snakker om:

jeg mener å huske at tranebær ble etter gamle kjærringråd/ urtemedisin brukt til å fremkalle abort sammen med kjærringrokk...

 

Jeg fikk servert tranebær i en salat i beg av sv.sk og plukket ut de.

 

Men lykke til, håper det går bra.

Skrevet

Du kan bruke de tranbærkapslene som fås kjøpt på apoteket... de er UTEN buccoekstrakt(noe som kan fremkalle abort)

 

rosa eske, complete merke

Skrevet

Jeg tok trænebær med buccoekstrakt hele forrige svangerskap, 1 om dagen. Hadde ingen problemer med abort, blødninger el.l. Gikk til og med 1 uke over tia. Tar fortsatt tranebær forebyggende.

Skrevet

Tranebær uten bucco er greit.. men om man tar en og annen så skader det neppe.. men man bør nok ikke pøse på med bucco!

Skrevet

Ok. Sjekket mine kapsler. De er ren tranebærekstrakt UTEN bucco eller andre ting. Så jeg pustet litt lettere ut da jeg la meg i natt. Tok noen i går fordi smertene var så intense. Det hjalp litt. Nå har jeg fått antibiotika, så da får kapslene stå der...

Skrevet

Det var jeg absolutt ikke klar over. Fikk klarsignal av lege i forrige svangerskap også.. :(

Nå har jeg heldigvis ikke tatt denne gangen. Har bare en pakke stående sånn i tilfelle.

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...