-fie- Skrevet 10. desember 2008 #1 Skrevet 10. desember 2008 kanskje jeg er helt på jordet nå, men kan paracet hjelpe litt i første fase av fødsel? den tiden man er hjemme så man får slappet mer av? noen med erfaring? hjelper meg ihvertfall ved menstruasjonssmerter.
strikkemegihel Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 ved sist fødsel var eg på kontroll med jordmor, men var ikkje komen godt nok igang til å reise på føden. Fekk då beskjed om å reise heim, ta to paracet og ein varm dusj og vente nokre timar. Kan vere det var litt verknad, men ikkje betydeleg, så eg veit ikkje om eg gidd gjere det neste gang
trollo Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Har samme erfaring som strikkedilla. Tok paracet sist gang , syntes ikkje det hjalp i det heile tatt. Sa det til jordmor når eg kom til sjukehuset andre gangen, ho berre nikka og sa at det er som regel sånn at paracet ikkje tok smertene på begynnende rier.... Men varm dusj var FANTASTISK!! Varmepose er også godt, både på magen og ryggen....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå