Gå til innhold

Paracet ved begynnende rier?


Anbefalte innlegg

Skrevet

kanskje jeg er helt på jordet nå, men kan paracet hjelpe litt i første fase av fødsel? den tiden man er hjemme så man får slappet mer av? noen med erfaring? hjelper meg ihvertfall ved menstruasjonssmerter.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ved sist fødsel var eg på kontroll med jordmor, men var ikkje komen godt nok igang til å reise på føden. Fekk då beskjed om å reise heim, ta to paracet og ein varm dusj og vente nokre timar. Kan vere det var litt verknad, men ikkje betydeleg, så eg veit ikkje om eg gidd gjere det neste gang

Skrevet

Har samme erfaring som strikkedilla. Tok paracet sist gang , syntes ikkje det hjalp i det heile tatt. Sa det til jordmor når eg kom til sjukehuset andre gangen, ho berre nikka og sa at det er som regel sånn at paracet ikkje tok smertene på begynnende rier.... Men varm dusj var FANTASTISK!! Varmepose er også godt, både på magen og ryggen....

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...