Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Er det noen andre som er usedvanlig trege og ikke har kommet seg så langt å pakket denne enda....føler at noen pakker jo ned hele livet sitt i den...har ingen planer om å ha med mer enn jeg får pakket på 5 minutter jeg hehe.... Andre som tar den med knusende ro?
Lille_Sebastian :D Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Har termin 4 januar, 5 dager etter deg, men ennå ikke pakket den, og begynte med kynnere i går, så tror jeg skal pakke den snart med tanke på att det kan være rett rundt hjørnet nå siden jeg er moden og åpning..
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 hehe....ja, sku ha gjort det selv lenge...men alltids noe å gjøre om dagene.... kanskje dumt spm men hvordan vet du at du er moden og har åpning? jordmor som sjekker dette? Ja, tror jeg får før tiden selv- men kan jo ikke si dette med sikkerhet ;9 hehe...menstermin 5 januar da- såh håper egentlig på 09 baby...med tanke på skole etc...
Lille_Sebastian :D Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg kom inn på føden på grunn av riene, så da ble de gy sjekk å, så slik fikk jeg vite det.. Mens terminen min er 17 desember min...
Marita81*Overtid..... Igjeeeen Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 10. desember 2008 åååja- sånn sett ja... ja- men da e det vel ikkje længe tel den kommer...spennanes... E jo bare 7 daga tel mens terminen din- såh skal se at kan hende den stemmer bedre enn ultralyden;)
Lille_Sebastian :D Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Ja hvis han velger å komme så, så tror jeg mest mens terminen stemmer ja...
MintCondition Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Sist pakket jeg den dagen jeg ble lagt inn på sykehuset, det funket helt fint. Nå har jeg 13 dager til termin og har faktisk pakket en bag, men veldig uten plan og mening...hehe. Var mest sånn "slik bør man vel gjøre kanskje?" for min del..
Graviden/4.mann*har*født* Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 jeg har ingen planer om å være så lenge på sykehuset etter fødsel, så det begrenser seg hva jeg trenger å ta med:) Skal vaske opp yndlingsbuksa mi og pakke ned bl.annet (sånn at jeg VET den er ren og jeg får den med meg,hehe) Og så skal jeg putte oppi ørepropper og litt knask som er lett å glemme i farten. Resten tar jeg dagen vi reiser opp;)
Krissy78 Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Jeg tar det helt med ro... :-) Forrige gang pakket jeg rett før vi dro til sykehuset og fikk med meg alt jeg trengte og enda mer. Er det noe som mangler så er det alltid noen som kan komme med det :-)
magica fra tryll Skrevet 10. desember 2008 #11 Skrevet 10. desember 2008 Pleier å være så treeeeig til å føde jeg, så det tar jeg når jeg skjønner at noe er på gang...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå