Kristinemossing.blogg.no Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 http://kristinemossing.blogg.no/1228864588_hper_de_skyldige_bren.html les inlegget blir for langt og legge inn her!! meld dere på gruppen!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Dødsstraff er for humant for slike.
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 slike trenger og kjenne samme smerte. tenk og gjøre sånt mot sitt eget kjøtt og blod. tenk og bare knekke ryggen på et barn. og la barnet bare gråte.. og sitte fast bundet i en vogn i gangen..jeg er så sjokert jeg..at jeg ikke klarer og sove
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2008 http://www.youtube.com/watch?v=yGZuhqvKbt0
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Synd å si det, men blir for mye for en kveld så jeg klarte ikke lese hele.. Fikk nettopp mail med bilder av en gutt på fra iran som fikk armen knust under en bil for å ha stjålet et brød. Bilder som viser smerten i guttens ansikt i det hjulet kjører over.. Etter jeg fikk barn føler jeg så sinnsykt mye værre av å lese slike ting, tar alt innover meg og hulker som en liten unge. Av og til skulle jeg ønske jeg igjen kunne vært blåøyd og naiv 16åring som ikke har en eneste bekymring her i verden.. Er så forbanna smertefullt å sitte med en følelse av totalt hjelpesløshet..
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 her kan du se hvordan han så ut etter han døde. av et 3d bildet av noe slag. jeg tar det også veldig inn på meg..hulker som fy..måtte bare dele dette med andre
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 orker ikke å gå inn å lese hva det dreier seg om, men kunne du ha latt være med å komme med slike detaljer her inne?
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2008 unskyld, men det er bare så utrolig at sånne ting virkelig er sant.. støtt gruppen hvertfall!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #9 Skrevet 10. desember 2008 Litt enig i at en kanskje ikke trenger å legge ut detaljer, men på den andre siden tenker jeg at det av respekt for de det gjelder ikke burde være et valg å kunne snu seg vekk. Vi burde alle se hva som skjer rundt oss uansett hvor ille det er!
Gjest Skrevet 10. desember 2008 #10 Skrevet 10. desember 2008 Handler ikke om å snu seg bort eller å lukke øynene for realitetene. Men om at dette er et forum for småbarnsforeldre og gravide, som kanskje er i et stadie i livet hvor de er ekstra ømfintelige for slike saker. Det har ingen hensikt for meg å skulle gå inn og lese detaljer om en slik type sak for så å potensielt miste nattesøvnen i flere uker fremover. Jeg er egentlig ikke så sjør av meg, men brant meg noe grasalt på å gå inn på den brianna linken som lå på forumet for en stund tilbake. Etter det lærte jeg at jeg aldri aldri skal gå inn på lignende linker igjen. Men det blir litt vanskelig å holde seg unna når detaljer blir postet på forumet. Forsåelig at man vil diskutere ol. men veldig fint med foreksempel en advarsel i overskirft, eller unngå detaljer i innleggene. Så slipper vi litt "feige" å forholde oss til de jævlige detaljene.
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 10. desember 2008 ja enig, håper ingen opplever noe lignende
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #12 Skrevet 10. desember 2008 jeg kjenner bare det koker inni meg når jeg leser sånt!!! de skyldige bør bli sendt til en fangeleir i kambodsja eller noe,der de blir torturert i flere år før de kanskje tilslutt dør av skadene... at noen kan være så inhumane at de gjør noe sånt mot et stakkars forsvarsløst barn kan jeg ikke fatte og begripe... hadde jeg sett noen gjøre noe sånt hadde jeg ringt politiet og tatt ifra de barnet,selv om det ville sette mitt eget liv i fare,heller meg enn et lite barn...
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #13 Skrevet 10. desember 2008 ja jeg skulle kanskje sakt i fra, men jeg får ikke forandret det:s men saken er så opplyst at du vill kanksje se det uansett snart. det legges ut alt her inne . om baby i mikro, men sorry, håper jeg ikke gjorde ting fælt for deg.. var ikke hensikten med innlegget. men ville folk skulle støtte saken
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #14 Skrevet 10. desember 2008 akkurat som jeg skulle sakt det selv. håper de menneskene virkelig får som de fortjener
Hegemor og Marcusgullet Skrevet 10. desember 2008 #15 Skrevet 10. desember 2008 Gjorde den store feilen jeg også, å lese om denne saken........kommer jo til å sitte fast i hodet mitt for alltid.....og jeg som har en nydelig liten gutt på samme alder omtrent.......uffameg.......verden er grusom rett og slett...... Håper virkelig de folka, og spes stefaren, blir pint til døse på den mest smertefulle måten som finnes......... Dødsstraff burde vært minumum........
Kristinemossing.blogg.no Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #16 Skrevet 10. desember 2008 døds straff er ingen straff for slike mennesker! de skulle blitt torturert til tuuusen!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #17 Skrevet 10. desember 2008 "Baby P" saken er fæl. I slike tilfeller trenger vi en bøddel med en skarp øks - eller like gjerne en mindre skarp, og selvfølgelig en dødsdom.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå