Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Helt serisøt..så noe som styrtet mot bilen min, var mørkt ute. Samboern fant en død flaggermus i støtfangeren hehe Burde jeg ha informert om det til viltnemda he he he.. Sorry kunne ikke dy meg.. Men er sant det var en flaggermus i støtfangeren ikke på denne tiden da..men var en høst for noen år siden..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Det var ikke bare flagremusa di som tok seg en luftetur fra den sure trusa di da? Da burde du kontakte viltnemda ja
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Ved å kjøre på en flaggermus har du faktisk begått et alvorlig lovbrudd. Flaggermus er nemlig fredet etter norsk lov!!! Men, ta det helt med ro, jeg skal IKKE anmelde deg
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 uff det var godt det da..at du ikke anmelder meg..puh
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har anmeldt deg. Monstre som deg fortjener ikke å være på frifot!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå