Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Er ikke det den treigeste dama her inne, og hvorfor har hun rappet nicket til den opprinnelige Melkekua?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hun eier vel ikke fantasi. Ikke uten grunn at hun er den treigeste.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jævlig kjip dame, kommer med noen utrolig dølle tråder med gåter hun har laget selv. BORING!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå