Gå til innhold

Ok hva tenker dere om dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg og far til barna er ikke sammen lengre.Han har ikke hatt dem fast men skal begynne fra nå av.Han har pleier å kjøre jenta til bh.Det har hvert hans ansvar helt til nå da det ble glatt ute.Han mener at han ikke har råd til vinterdekk så jeg må fint levere henne selv.Jeg har ikke diskutert dette med han men jeg syns det er en smule ego!Hva syns dere??Ikke så sinnsykt lett for meg heller å gå til barnehagen på glattis med barnavogn og jenta på slep.Samtidig så kan jeg kansje ikke kreve en dritt!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sånn er det dessverre å være alene.... Mye tunge tak.

Jeg har brodder til skoene, jeg.

Skrevet

Åhh takk for tipse:=) Å det funker som bare det på glattisen?Det skal jeg prøve å få tak i.

Skrevet

Ja, det gjør de:)

Jeg kjøpte på Sparkjøp en gang, tror det var 20-30 kroner jeg ga. De har det sikkert på skobutikker også.

Og det er sånn svart, tykk gummistrikk de er festet i, så de er lette å ta på og av:)

Vet du; det er mange ganger jeg tenker tilbake i tid, og tenker "gud, hvordan klarte jeg det". Har vært mye sliten, og stått på. Men det blir bedre, det lover jeg:) Barna blir større, og klarer mer selv.

Skrevet

Det er det som er å være alenemor ditt domme nek!

Skrevet

Off ja det er veldig tøft til tider!Egentlig hver dag hvis jeg skal være ærlig:=( Rart at det faktisk er slik at når en går fra hverandre så er det ingen empati mellom foreldrene igjen.Da får moren bare klare alt selv!

Han tenker ikke på at det går ut over barna også.Det er jo iskalt om morgningen.

Takk for svar:=)

Skrevet

Ok hehe...takk:=) veldig vennlig!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...