Gå til innhold

Jeg har ikke kjørt på en dritt

Anbefalte innlegg

Skrevet

for jeg har ikke lappen

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er bare idioter som ikke har lappen

Skrevet

...men det har jeg, og jeg sladda med bilen på en gård og traff en hel haug med drit ;/

Forbaskede kyr ;)

Skrevet

Nei, jeg er ikke så veldig smart i grunn:-)

Skrevet

Off! Kjipt å treffe kyr ja.

Selv kjørte jeg på en hest og rytter med Raven min en dag. Var i fylla, men ingen så meg heldigvis, så jeg bare kjørte videre!

Skrevet

Det er faktisk bare idioter som ikke har lappen altså? Oh no.. visste jeg ikke var helt oppegående på et eller annet nivå. :)

Skrevet

Nå har du fått svaret en gang for alle... Ditt nek;-)

Skrevet

Off! Kjipt å treffe kyr ja.

------------

Tror du er fyll enda??

Jeg sladda i en gjødselsdunge uten mø-mø'er i :)

Dem sto på andre sida av gjerdet og flira møende av meg ;/

Skrevet

Ja, det er godt at man har BiM slik at man kan få en viss oversikt over sine egne feil og mangler :)

Til tider tenker jeg på det ironiske i at man søker seg hit for å forberede seg til rollen som mor :) Det eneste man oppnår er jo en haug nye nevroser og tanker omkring hva man potensielt kan klare å gjøre feil som til slutt vil føre til at barnet vokser opp med uopprettelige traumer :)

Skrevet

Ikke bare er vi som ikke har lappen idioter, jeg leste også her inne en gang at vi er uegnede foreldre. Tenk om barnet må på legevakten.

Skrevet

Hahaha! Sånn å forstå.

Jeg er full enda ja. Akkurat lagt lilletulla etter et glass ferdigmat. Heiv innpå noen shots, så nå veit jeg snart ikke hvor jeg er.

Good night!

Skrevet

Nei,gud... Vi burde ALDRI fått barn.

Skrevet

He-he, Tale, det er veldig mye her inne jeg ikke klarer å ta på alvor eller engasjere meg i. Blir stadig noe forbauset (og ufrivillig underholdt) av hva folk kan finne på å kave seg opp over! :)

Jo mer tøvete tråd jo mindre influerer BIM/DIB min verden, he-he. Spes mht folk som er ute etter å dømme andre, gjøre seg selv til dommer osv.

Men det finnes da nyttige tråder også av og til! :)

Skrevet

Nei.. for vi uten lappen har heller ikke vett til å skaffe oss menn som kan bidra til å passe på barnet. Og taxi har vi heller ikke hørt om :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...