Gå til innhold

Seriøst!!! Utlendinger LUKTER!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg mener det! Satt ved siden av ei dame med burka og hele greia på bussen i dag.. Hun stinket en mellomting mellom sterk mat og svette.. En kvalmere lukt finnes ikke. Jeg blir spysyk!

 

Tenkte jeg skulle være litt diskriminerende her selv, siden det er veldig enkelt å rakke ned på oss røykere... Vi stinker jo litt. Men allikevel er vi MENNESKER som tar egne valg... Så hvis vi skal slutte å plage andre med vår, for mange jævlige lukt, burde kanskje utlendinger også begynne å vaske seg litt? Lufte ut litt matos?

Vet ikke jeg, men likt for alle lissom

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja mange av dem lukter helt jævlig. Merker lukten i hele bussen er til å spy av.

Skrevet

Ja, det gjelder spesielt afrikanere, og med det, beklager til alle jeg måtte støte. Men det som stinker er noe de smører seg inn med, OG som de samtidig bruker i matlagingen. Jeg vet, vi har noen naboer. det er den samme gamle urgreia; de sitter rundt på gulvet og spiser med hendene, dypper hendene i denne guggen, og så i maten og deretter gnir av restene på kanten. av bollen.. noe i den duren.

 

helt jævelig. Vi hadde en liten gutt fra Afrika inne på ett av våre barns rom, vi måtte vaske rommet etterpå.

Seriøst.

Det må være veldig godt og populært, for de lukter likt alle sammen.

Skrevet

Kjenner en tyrker som lukter jævlig. Svett og hvitløk og jeg vet ikke hva. Men røykelukta av mange nordmenn er faktisk mye verre...

Skrevet

Vi nordmenn stinker visst melk, sur melk.

Skrevet

Merkelig jeg drikker ikke melk så burde ha merket det på andre. Aldri merket så er det nok bare noe disse utlendingene sier.

Skrevet

Mannen min er fra et annet land, og lukter nydelig:)

 

 

Skrevet

Pøøøh!!! Du har bare begynt å stinke like jævlig selv:)

Skrevet

Hehe, lukter godt begge to:)

Skrevet

Ja mange lukter fælt men ikke afrikanere:=)Åhh di lukter helt fantastisk!

Det er smak og behag!Kjenner nordmenn som også lukter dritt!

Skrevet

Jeg slapp akkurat en fis, så nå lukter jeg drit ihvertfall....

Skrevet

å fy for ei lukt! gikk akkurat inn på innlegget ditt, hi! dette schtinker det jo av! Det var ikke din egen lukt du kjente da, på bussen?

Skrevet

Nei, det var det såvisst ikke!! Jeg lukter blomstereng

Skrevet

Enig, afrikanske (og arabiske og kurdiske) innvandrere stinker noe helt for jaevlig. Ikke alle selvsagt, men veldig mange. Til hysteriske fantikere som vil rope "raSSist" naa, saa er det bare aa si at dette er noe kulturelt, ikke noe rasemessig, har med matvaner/kultur aa gjoere. Bor i USA for tiden, og her stinker ikke svarte slik som de svarte innvandrerne/inntrengerne i Norge. Dette er jo selvsagt fordi svarte i USA har andre matvaner og kultur enn svarte innvandrere i Norge. Amerikanske svarte spiser stort sett samme mat som hvite amerikanere, og da merker man ikke noen spesiell luktforskjell.

 

 

Skrevet

Ja du kunne nesten ha lurt meg til å tro at du ikke er rasist, helt til du kalte dem inntrengere... Hva faen er du da, du er vel ikke fra USA? Like mye inntrenger du...

 

Og nei, jeg stemmer ikke SV, jeg er ikke overbegeistra for en del av innvandrerne, men jeg sitter ikke og skriver masse piss om dem heller...

 

Alle amerikanere spiser vel heller ikke det samme, det er da forskjell i de ulike delene av landet..Tenker det er mange der som foretrekker maten fra lendet de opprinnelig kom fra, f.eks. kreoler, meksikanere osv...

Skrevet

Jen møter også på folk som stinker innimellom. Svette og krydder tåler jeg fint, men røyk og aller værst parfyme, det er forferdelig plagsomt.

 

Ellers kan jeg råde deg til å omgås mennesker med de luktene du misliker mer. Det tar ikke så lang tid før du blir helt imun for luktene, akkurat som vi er imune overfor de norske luktene (med untak av røyk og parfyme for min del ;-))

Skrevet

Det går jo ikke an å si afrikanere! Det er jo mange ulike kulturer i afrika. Det er jo faktisk et helt kontinent. Da burde jo hun som skriver at kurdere lukter vondt, heller skrive at asiatere lukter vondt, hvis vi skal generalisere slik.......

 

Samboeren min er afrikaner. Han lukter ikke det minste. Svette lukter han iallfall ikke da han dusjer iallfall en gang om dagen og bruker deo... Så han lukter bare kjempegodt :-) Ingen av kameratene hans lukter heller. Men de er fra Nigeria da. Jeg har kjent at enkelte afrikanere har luktet vondt, men da har det vært folk fra land som somalia.. Hvis du ikke vil støte folk, så får du la være å generalisere slik... Hvis du treffer mange fra et eller annet afrikansk land som stinker, så får du heller si at mange somaliere osv stinker heller da! Det er forresten et par unger fra Etiopia i bhg til sønnen min også. De lukter heller ikke noe vondt......

Skrevet

ja, mange av utlendingene lukter annerledes, det er pga at de spiser annen mat enn oss. jeg jobbet på et flyktningemottak for noen år siden og som en anonym her lenger oppe sier; vi lukter surt for dem. det er også pga det vi spiser. mye melkeprodukter.

har de spist samme mat som oss el omvendt så hadde de vel ikke lukter verre de heller.

Skrevet

ja noen utlendinger gjør det ,men ikke alle.

Noen nordmenn lukter også særlig gamle mannfolk ,står bak dem i køen i butikken ,og er nesten så man detter på ryggen.

Skal det være nødvendig så billig som såpe er ,og vi har jo vann hjemme.

Skrevet

Du er jo vant til det, da, det er jo derfor røykerne ikke merker at de STINKER også.

Dessuten vil jeg ha meg frabedt den der generalisringa mange her inne driver med. "Utlendinger" lukter ikke. Men en dame som har stått i matos og ikke vasket klærne hun går i på ei uke, stinker: utlending som nordmann.

Skrevet

Tro meg, etter å ha vært gravid en stund og fått ekstra god luktesans som bivirkning - ALLE stinker! Selv min nybadete, gullende rene og etnisk norske datter!

 

Kjæresten din stinker sikkert også, men det merker ikke du siden du er vant til det...

Skrevet

Har også luktesansen til en blodhund etter jeg ble gravid. Men du legger kanskje ting opp litt ehhhm.. rasistisk?

Jeg kjenner en Iraner som lukter svette og hvitløk. Men jeg kjenner 10 Iranere som lukter helt normalt.

Kjenner ei venninne (Norsk) som alltid lukter, og har flere norske kolleger som burde hatt på seg deo!

Det å si at UTLEDNINGER lukter er jo å skjære absolutt alle under en kam. Og det vil du jo ikke?

Skrevet

ja det gjør de nok.. men deet gjør du også.. Problemet er ikke hygienen.. bare at du er littegranne dum, pluss at mange innvandrere spiser mat med krydder ol. så de lukter annerledes.. og de synes nok vi lukter sur melk ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...