Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Seff hvis hun er bedre i hosten? Ingen feber så langt!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Nei!!! Syke barn har ingenting i barnehagen å gjøre.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Sender min i barnehagen etter milde anfall med lite hoste. Hun er ikke nødvendigvis syk av den grunn. Når det er sagt er ofte et anfall begynnelsen på en infeksjon.... så om ungen har hatt det slitsomt og virker ute av form ville jeg holdt henne hjemme.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Nei.. Du bør ikke sende henne i bh i morgen. Falsk krupp er et virus som setter seg på stemmebåndet og gjør at det hovner opp. Det vil med andre ord si at luftrøret er trangere og barnet bruker mer energi på å puste.. Barn skal ha ro nå de har falsk krupp. MVH sykepleier på barneklinikken
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 ok, takk for svar sykepleier på barneklinikken..Da blir vi nok hjemme imorgen!! Var det jeg hadde tenkt i utgangspunktet ,men er delte meninger om det!! Størstjenta mi får alltid feber dagen etter falsk krupp!!
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Det er vanlig at de får feber etter at den falske kruppen har satt inn. Men den går som oftes over på ett par dager. Om hosten (gjøingen) ikke gir seg til i morgen bør sikkert jenta di få inhalasjon på barneklinikken. Ikke noe poeng i å vente for lenge, det tærer på en liten kropp å ikke puste normalt. God Bedring..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå