Lille_Sebastian :D Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Lurer så fælt på dette jeg... Kan det ???? Hørt man kan strippe seg selv, men greier ikke det, kommer ikke frem til tappen, den er forsvunnet langt opp :S hmm....
Venter liten prins!!! =) Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Hmm,dette lurer jeg og på...Kan den fremkalle rier i det hele? Eller er det farlig..?(har nemlig lest dette..) Håper noen vet.......
Lille_Sebastian :D Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Håper ikke dette er farlig, for jeg gjorde det i stad :S Unnskyld oppdateringen :S
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Tror det er greit å bruke, men at man ikke skal ha på "vibreringen", og heller ikke bruke den hardt eller for langt inne. Men hygiene er veldig viktig da, men det sier seg vel selv..
Lille_Sebastian :D Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 For å si det sånn så brukte jeg vibreringen for å få mer rier, for hadde rier i hele går, men ingenting i dag, å herregud, hva i alle dager har jeg gjort????
;)Renate&Gabriel+lillesøster;) Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Tror nok ikke det er farlig altså Men man skal ikke bruke vibrator/dildo i det hele tatt om vannet har gått, eller slimproppen har gått. Har jeg hørt da, men jeg er absolutt ingen jordmor/lege. Hva med å søke på google å se om du finner noe? Tror ikke du har noe å engste deg over i alle fall:) Var ikke meningen å skremme:(
Lille_Sebastian :D Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2008 Skal til jm i morgen, da skal jeg virkelig spørre henne, og høre om hun kan strekke litt i meg.. Men det gjør hun nok ikke når jeg har 3 uker igjen til termin :S
nemi1981 Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 spurte JM og hun ga STRENG beskjed om at ingenting vibrerende må inn den veien i et svangerskap overhode, men uten vibrasjon var det ikke noe problem så lenge man er nøye med hygienen;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå