og der kom svingen gitt.. Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 hva betyr den grønne prikken og den hvite prikken bak navnet til folk på chaten?
kanutteogkruttet Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Grønn= online hvit er jeg ikke sikker på, men er online på sett og vis da oxo....
Malin G. Spann Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er ikke sikker selv, så det kan godt hende jeg tar feil. Men i mitt hode betyr den grønne prikken at vedkommende er inne på facebook sida og du kan chatte med han/henne. Og at den hvite prikken betyr at vedkommende er logget inn på fecebook, men besøker en annen side. Jeg vet ikke om dette stemmer, så om det er noen som kan rette meg vennligst gjør det.
Ingeberta Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Apropos facebook: Hvis jeg har lagt til en som venn, og deretter fjerner den, vil hn få beskjed om det eller kunne se det?
Malin G. Spann Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Han vil ikke få beskjed om det, men han vil kunne se det om han søker på deg. Da vil han ikke finne deg i vennelista si og ikke kunne komme inn på sida di.
Mor&barn Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 de kan se det i form av at du ikke står på vennelisten lenger. om de husker at de er venn med deg i utgangspunktet Den hvite er en idle prikk. Altså de er pålogget, men ikke aktive
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå