Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 på E 6 i dag. ble skikkelig slimete og glatte dekk.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Nei, nei, nei, hva er det jeg sier, snegle mener jeg. Uttales sneile.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Det heter snegle eller snile. Sjekk ordboka du uvitende.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Spennende diskusjon. Jeg tror det er valgfritt. Snile eller snegle.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Jøss, så gretten du virker da? Har ingen ordbok for hånden akkurat nå.
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #7 Skrevet 10. desember 2008 Skjønner HI godt jeg. Skulle man ventet på at den sneglen kom seg over veien, så tror jeg HI hadde stått i veien og ventet enda... Tør ikke tenke på hva slags kø som hadde dannet seg heller...!!!
Anonym bruker Skrevet 10. desember 2008 #8 Skrevet 10. desember 2008 Herregud, er du klar over at det betyr ulykke? Minst 7 år, tror jeg. .. eller var det slik at det ble regn i morgen, eller rein eventuelt, avhengig av om det var snegle eller snile du kjørte over.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå