Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Bor i borettslagsbolig, og naboen over meg begynner å spille musikk høyt, og med mye bass, på denne tiden hver kveld. Og vekker barna mine hver kveld. Syns det er så rart, for hun har vært på døra og spurt om det var greit at hun spilte piano om formiddagen, siden det bråker litt. Må nok si at jeg tåler bedre litt bråk på dagtid framfor dette her. Det er faktisk så høyt at jeg vurderer å finne fram hørselsvern..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Og hva står det i borettslagets sine vedtekter om ro og orden da?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Se i husordensreglene, de er gjerne strenge på bl a lydnivå i borettslag. Klag til henne, si det som det er, på en høflig måte. Hvis det ikke fører fram, går du til styret. Her hvor vi bor er reglene slik. Etter 3 advarsler fra styret, er det utkastelse.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Vet ikke. Leier bare, så jeg har ikke fått vite noe om noen vedtekter. Tenkte at det kanskje var noen generelle regler for det. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå