Gå til innhold

Vin som gave?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det virkelig en fin gave? Har omtrent 20 flasker på hylla som aldri noen gang kommer til å åpnes, fordi jeg er totalavholds, men jeg tar i mot gaven for å ikke virke utakknemlig. Syns det er skikkelig irriterende å få. Det er jo ikke alle som drikker. Bare jeg som synes dette er en forferdelig gave?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tja, jeg synes det er en bra gave, men klart, om det kommer fra noen som kjenner deg burde de jo vite at du er avholds:)

Selv hater jeg majones, men jeg blir ikke fornærma om noen ikke vet om dette og serverer meg det likevel....

Skrevet

Kan du ikke servere vin til gjestene dine selv om du ikke drikker selv?

Eller gi de bort til noen som liker vin?

Skrevet

Kjenner faktisk ikke et menneske som drikker alkohol. Har nok noe med miljøet jeg vanker i... Det blir nok til at jeg må kaste dem.

HI

Skrevet

synes vin er fin gave å gi jeg. Men gir kun til de jeg vet liker vin.

Så skjønner ikke at noen har gitt deg vin, for de vet vel du er avholds?

Skrevet

Det har for det meste vært gaver fra litt ukjente, for eksempel de ansattes i veslas barnehage (jeg har stilt opp en del), sjefer og sånn som har gitt lik gave til alle osv. Jeg pleier ikke å si til alle jeg treffer at jeg ikke drikker, så jeg skjønner jo at de ikke kan ha fått det med seg. Men det hadde vel vært bedre med en litt mer anvendelig gave, en som man vet at alle blir glad for. Evt som kan byttes.

Skrevet

Du kan gjerne sende de 20 flaskene hit altså:) Når denne ungen er ute om en måneds tid skal jeg koooooose meg med vin:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...