Gå til innhold

Utedress til de små?!


-carina-

Anbefalte innlegg

Til eldstemann hadde jeg skikkelig utedress, men han var 1,5 år da det var vinter. Til Helene har jeg arvet en utedress som sikkert ikke er av beste sort, men jeg har ikke "giddet" å bruke penger på dress jeg. Hun skal ikke i barnehagen før i august, så foreløpig er det jo jeg (og delvis storebror) som styrer hvor mye hun er ute... Sjelden hun er mer enn 5-10 minutter av gangen nede på bakken! :o)

 

Har dere investert i dress til barna?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg er en snik på tilbud, så jeg handlet flott reimadress på salg i sommer :P Er veldig greit i og med at han er en del ute i barnehagen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte en på tilbud i januar til ho, den er ikkje "merke" dress, men helt grei. Ho er god og varm, så da betyr ikkje det ka som står på den noke for meg.

Broren har og en som ikkje er "merke", den er og god og varm. Han har og en hh som han har arva.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Blir ikke barnehage fr januar her heller, så har kjøpt en dress på H&M. Veldig fornøyd, god og varm. Men den skal jo ikke tåle timer i snøen heller da, og jeg kommer jo til å være der og passe på at han ikke er våt eller kald. Men for alt jeg vet kan kvaliteten være på topp, altså -jeg aner ikke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...