Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg er ganske lei meg om dagen fordi jeg skal separeres. Da jeg i sin tid traff min mann, sa min far til meg at jeg ikke måtte finne på å gifte meg med ham, fordi han var bonde!!! Og nå maser han hver gang jeg ser ham om at han visste hvordan det kom til å gå, og at hvis jeg hadde hørt på ham, hadde jeg sluppet dette her... Syns det er så arrogant av ham, han burde vel heller støttet meg i stedetfor å gni det inn sånn. Dessuten har det at min mann er bonde faktisk ikke noe med saken å gjøre, det er jo ikke derfor det er slutt mellom oss. Har litt lyst til å ikke snakke med pappa igjen
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Nei, jeg hører selvfølgelig ikke alltid på foreldrene mine. Tenk så kjedelig livet ville vært om jeg aldri fikk gjøre egne feil.
Meesah og HattiFnattene♡ Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 nei det gjør jeg da virkelig ikke..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 hadde vi hatt arrangerte ekteskap i norge, så hadde vi sluppet alle skilsmissene og alle ville vært førnøyde.
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hører som regel på dem, men jeg gjør selvfølgelig ikke altid som de sier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå