-Mariposa- Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 ... fikk positiv el-test i dag og prøvde å lokke sambo hjem fra jobb, men han kunne ikke komme fra (men var veldig gira på å komme seg hjem...). Nå er jeg endelig kommet hjem fra jobb og nå orker han ikke Hva skal jeg gjøre da? Jeg skal tiiiidlig på jobb i morra så rekker det ikke i morgen tidlig, og så sees vi ikke før seint i morgen kveld heller. Hva gjør dere for å få med mannfolka? Jeg har prøvd de fleste triksene i boka, men når han er sånn sliten som han er nå så orker han rett og slett ikke...
Mamma til 3 gutter-<-@ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Han orker sikkert i morgen da ;O) Det er vel i morgen det gjelder. For testene slår ut 48-12 timer før EL.
beredt Skrevet 10. desember 2008 #3 Skrevet 10. desember 2008 Uff, kjedelig. jeg spurte min mann engang om hvor lenge i løpet av en mnd han trodde jeg kunne bli gravid og han svarte 5 dager... (litt rett mtp at sæde lever inni noen dager - men det er jo ikke noe å satse på om man prøver å bli gravid). Men det er jo bare ca 48 timer fra man får positiv el test ja.... Nå blir det vel ikke flere på oss med det første da, jeg er bare inne her og snoker etter gamle kjente:) Håper du er raskt over til 1 tri da! Lykke til, prøv med blondeundertøy og høye hæler:) Hehehehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå