Gå til innhold

Cøliaki erfaringer noen?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i alle år vært plaget med magen. Tok for noen år siden gastroskopi og legen fant flate tarmtotter.. Men jeg fikk ikke diagnosen cøliaki. Nå begynner jeg å lure om jeg kan ha det likevel?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei *Olivia*, er et gammelt innlegg dette her, men svarer fordet.

 

Flate tarmtotter er jo det sikreste tegnet på cøliaki, så et var en rar lege du var hos.

Hadde dratt tillegen igjen. er jo viktig at du får diagnoes og kommer deg på diett. Å spise gluten for en cøliakiker øker jo sjansene for benskjørhet og tykktarmkreft. Samt så får du i overkant av 1600,- i grunnstønad i mnd, det blir jo litt penger gjennom årene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...