-dolly- Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hei. vi reiser til syden på fredag, og prøver å tenke ut hva jeg skal pakke til 5-åringen min..utenom klær da.......noen som har noen tips/gode råd ?
NoDoubt Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Vi hadde stor nytte av våtservietter da vi var i syden. Ellers solkrem, leppepomade med faktor, tegnesaker eller lignende (greit å ha på flyet), paracet, febermål.
h@ppy elsker høstfargene :) Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 skulle ikke bli anonym da.....
-dolly- Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2008 Ja vet!!!! :-) Og turen er en gave i tillegg:-) Gleder meg sånn:)
Mille** Skrevet 10. desember 2008 #6 Skrevet 10. desember 2008 UV-skjorte evt langermet skjorte til bading. Ungene blir fort solbrente siden de bader nesten hele tiden. Noe h*n kan drive på med på flyet. Hvis dere har laptop så er den fin å se film på, eller oppladbare dvd spillere til bilen. Tegnesaker, aktivitetshefte, blader, bøker..... God tur, er kjempemisunnelig! ;o)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå