Gå til innhold

Er dere redde for å bli gravide igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er sex livet mitt ganske dårlig, men en og annen gang har jeg og bf en vennskapelig hyrdestund siden ingen av oss har andre forhold. Men jeg vet at om jeg hadde blitt gravid igjen så hadde jeg vært like mye alene som jeg er nå. Hadde ikke orket abort, men har ei tulle på 9 mndr, så liv i leiren hadde det blitt. Jeg er ikke den som like et ons, så derfor velger jeg dette. Men hadde jeg blitt gravid med en annen, regner jeg med at jeg ville blitt alene da også, ikke akkurat mange menn som kommer med gifteringen og positiv graviditetstest lenger. :P Uansett., er det bare jeg som er redd for å bli gravid igjen? Tenker på økonomi, hva andre vil si, familie, og ikke minst bf og lille tulle. Føler det er nesten ikke verdt det, men har jo mine behov jeg også...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja og nei.

jeg er redd for å bli alene med en bf, igjen. fordi jeg vet at selv om begge er oppegående foreldre så er det utrolig vanskelig og "dele" babyer. men jeg har jo ikke sex for tiden, så jeg trenger ikke akurat være beskymret

på en annen side har jeg lyst på baby, så lyst at jeg titter inne på danske nettsider... hehe...

Skrevet

Både ja og nei. Jeg er redd for å bli gravid og alene med en til. Men samtidig ønsker jeg meg inderlig flere barn, bare ikke alene... Jeg vet at om jeg hadde blitt gravid og måtte være alene med den ungen også så måtte det blitt abort selv om jeg kjenner det ville vært det vanskeligste valget ever. Så jeg prøver å passe nøye på å ta pillene for jeg ønsker ikke å oppleve den problemstillingen.

Skrevet

Nåja, litt skal jeg vel innrømme at jeg er:) Selv om jeg har verden søteste kjæreste så vil jeg ikke bli gravid. Ikke er han voksen nok, ikke bor vi sammen, ikke er vi klare for det, her kan det ramses opp mye;)

En dag kanskje, når vi har funnet ut at vi skal være sammen for alltid. Vil helst ikke ha så veldig mange barnefedre å forholde meg til;) Selv om det helt sikkert kan skje:)

Skrevet

jeg er livredd, vil ikke ta stillig til hva jeg hadde gjort, men det heller mot abort i det tilfellet.

dum derimot er jeg, knasker angrepillen etterpå, istede forå bruke prevansjon. og like dum er grunnen til at jeg ikke bruker prevansjon...! men likavel, han vet om det så han vet om risikoen...

nå er min endel eldre så jeg hadde ikke fått 2 tette, men tror ikke jeg hadde orrket å gå igjennom de første leveårene alene en gang til, for et mareritt det har vært!

haha gifteringen ja, :) glad vi lever i 2008 og ikke 1908 :P hadde vel havna på tukthuset da ja :)

Skrevet

ja ja ja! jeg skal ikke ha flere barn nå, er fornøyd med livet som det er og orker ikke engang tanken på å få flere. Gleder meg til den dagen jeg ikke trenger å tenke mer på faren for å bli gravid - så ille er det faktisk...

Skrevet

rart spørsmål - hehe.

Eg hadde sex med min mann ett par ganger rett før eg flyttet ut.

I går ble eg henvist til UL = 13 uker på veg med tvillinger.

Kan tro eg og min mann har hatt mye å tenke på i går. Og det første eg tenkte på når eg stod opp. Off... er det mulig liksom.

Likte komentaren til en vennenne

"Eg vet ikke om andre enn deg som får til sånn. Finner på å ha sex med mannen sin noen siste ganger før en flytter ut og klarer og bli gravid, og att på til med tvillinger" Sa det på en fin måte altså. ;)

Skrevet

hehe... det er litt sånn venninna mi sa når jeg sa at jeg hadde lyst på en jentebaby men forsikret om at jeg ikke skulle få det enda

"mortilgunnar, jeg kjenner deg så godt at jeg vet at om du har lyst på noe, så skaffer du deg det"

følte at hun traff veldig... hehe..

tvillinger kan bli heftig. det var en alenemor her før som fikk tvillinger, hun greide seg vistnok bra. men vet ikke om hun er her inne mer. om du skriver en egen tråd med "tvillinger" i overskriften så ser hun deg sikkert. hun har sikkert masse tips!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...