twilla Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Vet du om en fin bok som passer for gutt og jente 1 år +? En både du og barnet liker/har likt spesielt godt? Trenger julegavetips
indigo76 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 "Gjett hvor glad jeg er i deg!" Kjempekoselig bok!
twilla Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. desember 2008 Takk for tips, indigo! Tar gjerne i mot så mange forslag som mulig!
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 11. desember 2008 #4 Skrevet 11. desember 2008 gjett hvor glad jeg er i deg er en flott bok ja. jeg greier ikke lese boka uten å grine. hahahaha. dessuten har den fine illustrasjoner. kari grossman sine pekebøker/myldrebøker er kjempefine.
La Perla Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 Disse er fine: http://www.mangschou.no/beibi.html
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå