råååsa-med gutt og jente:) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 han presser og presser men kom bare en ørliten flekk....
camosilla Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ta litt grønnsåpe på en q-tips og putt inn i rompa. Min veninne gjorde det med sin sønn, og det funka bra. Da fikk han bæsja ganske snart etterpå. Går ut i fra at du har prøvd å gi han maltekstrakt i melka, og eller sviskesaft?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 gi han sviskepure eller sviskesaft... Sviskepure-en har vi god erfaring med.
L|ndA - 2 små gullgutter! Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 prøv å stikk termometeret inn, det fungerte for oss da vi ble innlagt med gutten vår pga dette.. og gi mye mye drikke, gjerne med litt maltekstrakt i
turbotassen Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Huff da, jeg ville ikke puttet grønnsåpe inn iallefall. Det brukes jo ofte til sårbehandling men jeg hadde ikke puttet det i rumpa... Maltekstrakt, sviskesaft, sviskepure. Ta litt vaselin på febermålet og stikk forsiktig inn. Hvis du fullammer er det jo ikke så uvanlig at de ikke bæsjer hver dag da så det er ikke sikkert det plager han selvom han trykker.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå