edvina har fått en gutt Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Har flere som jeg har skrevet med på privatmeldinger, nå har de ikke vært pålogget siden i oktober. Blir litt nervøs jeg....kjenner dem ikke en gang..rare gravide hjerne...
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 de har ikke bare født da?...og har hendene full med andre ting. selv er jeg bare innom på visitt..... BIM var mest interessant i tiden frem til fødselen ;o)
edvina har fått en gutt Skrevet 10. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 10. desember 2008 nei, de var lenge etter meg, så jeg håper det går bra...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå