2SønnerSmå Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har enda ikke fått,og viser ingen tegn heller =(
Gjøkeredet③ Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ikke jeg heller.. Skjer ikke en shit her.. Sitter å venter i spenning.. Like skuffa hver morra jeg våkner og ingenting har skjedd... Er det ikke min tur snart.. Grrr....
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har heller ikke født... :-( Jeg starta med rier på søndag kveld, varte i 10 timer før det ga seg.. :-( Men de ble aldri tette og regelmessige nok.. På mandag kveld begynte det igjen, men da varte det bare 2-3 timer... I dag var jeg til kontroll og fikk konstatert 2 cm åpning. Så legen mente de to nettene med rier har hatt noe effekt ihvertfall.. Han strippa også litt, i håp om at det skal skje noe.. Fikk time på føden til torsdag, for ny stripping pluss akupunktur... Men nå sitter jeg her med rier igjen da.. Mye kraftigere og vondere, men ikke regelmessige.. Må inrømme jeg er rimelig pessimist, og regner med de gir seg etter noen timer, slik som tidligere... :-( Kan det ikke være vår tur snart?? Det er så urettferdig!!! Jeg vil ha jenta mi!! :-)
soniya Skrevet 10. desember 2008 #4 Skrevet 10. desember 2008 Har ikke født jeg heller. Dette er så frustrende. Jeg holder på å bli gal snart. Har bare sånne teite kynnere som kommer og går. Har fått time til overtidskontroll 18.des, men håper virkelig det skjer noe før det. Babyen ligger i seteleie også, vet ikke hvordan reglene for igangsetting for setefødsler er? Legene vil så gjerne at riene skal starte av seg selv da... blir så stressa... har bare lyst til å skrike!!!!!!!
nemi1981 Skrevet 11. desember 2008 #5 Skrevet 11. desember 2008 jeg har heller ikke født enda, og er også iferd med å bli fullstendig sprø...maserier hele tiden og sover nesten ikke heller...var inne en natt og da hadde det startet, men det stoppet igjen og nå har det gått 1,5 uke allerede:( har ikke ul termin før 17. men føles som om jeg går på overtid for lengst! er nesten på randen av "blås hodet av meg og gi ungen til noen andre-for jeg bryr meg ikke"
Gjøkeredet③ Skrevet 11. desember 2008 #6 Skrevet 11. desember 2008 Jeg tror jeg gir opp jeg... Blir ikke noe baby på meg i år.....
2SønnerSmå Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. desember 2008 Jeg har klart å pådra meg DEN forkjølelsen,ikke særlig oppmuntrende =( Var inne på føden igår med spm om vannavgang,men det var visst bare en "blære" som hadde røket.Men begynte å blø etter første undersøkelsen da,og hadde rier i hele går kveld.Men de var ikke så vonde,mer som kraftige mens smerter,så tok noen paracetter og fikk sove. Idag er jeg tettere i hodet og halsen,og nesen er visst murt igjen med sement =( Men blir ihvertfall sendt på overtids vurdering på mandag om ingenting har skjedd,og da er jeg forhåpentligvis frisk igjen..hehe..!!
Gjøkeredet③ Skrevet 11. desember 2008 #8 Skrevet 11. desember 2008 Åh, utrolig kjipt å bli forkjøla nå ja.. Er liksom bare det som mangler... Misunnelig på deg som skal på overtidsvurdering på mandag.. Skal ikke før onsdag, og det føles jo også som en halv evighet til, selv om det bare er 6 dager... Hehe.. Blir ikke noe særlig tussete i hue av dette her.... Masse God bedring.. Håper du blir bedre i formen til det starter...!!!!
2SønnerSmå Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. desember 2008 Takk for det =) Håper det gir seg fort,spiser sikkert et kilo klementiner for dagen,skulle tro det var nok c vitaminer i det ihvertfall..hehe..!!
soniya Skrevet 11. desember 2008 #10 Skrevet 11. desember 2008 God bedring klem til 2SønnerSmå*overtid! Kjipt å være syk nå. Jeg har overtidskontroll om en uke 18.des. Vet dere hva som skjer på disse kontrollene? Synes jm var veldig vag.
2SønnerSmå Skrevet 11. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 11. desember 2008 Tusen takk *klem tilbake* =) Nå er feberen kommet,og jeg syntes sååå synd på meg selv..hehe.! Aner ikke hva som skjer på overtidskontroll,men går ut ifra at de sjekker modning/åpning.Babyens hjerterytme og din,ul for å sjekke str?? Jeg glemte å spørre igår. ligger her med sterke menssmerter,har tatt paracet for å dempe de og symptomene,men er det så at det er rier om ikke smertene forsvinner helt?
Gjest Mammamoms *fødeklar* Skrevet 11. desember 2008 #12 Skrevet 11. desember 2008 Jeg måtte bare inn og titte til dere som hadde termin 4.desember. Håper så veldig at det skjer noe for dere snarest mulig! Jenta mi kom jo 5.desember, og da vi så hvor liten hun var, var vi glade hun ikke kom tidligere. Bare 2605gram og 46cm lang. Ønsker dere all mulig lykke til videre! Hold ut!! :-) PS: Vi la oss til å sove klokka 00:00 om kvelden uten at det så ut til å bli noe mer av de kynnerene jeg hadde, og klokka 01:10 våknet jeg av en vond ri. Babyen var ute 04:25, så det KAN skje veldig plutselig!! Klem :-)
Gjøkeredet③ Skrevet 11. desember 2008 #13 Skrevet 11. desember 2008 Jeg spurte JM i går om overtidskontrollen, og fikk beskjed om at da ble babyens hjerterytme sjekket, pluss UL. Også er det en vaginal undersøkelse for å se om det begynner å bli modent.. Hvis ikke man er moden så begynner de med modningspille eller krem eller whatever det heter, også ser de det an.. Husker ikke helt hva hun sa.. Hehe.. Føger ikke alltid med.. Men fikk ihvertfall beskjed om at fødebagen burde jeg ha med i bilen:o)
Gjøkeredet③ Skrevet 11. desember 2008 #14 Skrevet 11. desember 2008 Forresten. Gratulerer så masse med den lille mammamoms... Godt noen av oss klarer å få fingeren ut.. Hehe!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå