Gå til innhold

Den lille gutten min fikk bare leve i 11 uker :-S


Englemamma08-spire12-10

Anbefalte innlegg

den 10 september 2008 kl 12.57 kom den vesle gutten min til verden.. han var verdens vakreste.. og var helt vellskapt..

han var den skjønneste lille gutten på jord.. var aldrig syk, gråt aldrig skikkelig... var bare blid ogfornøyd.

men den 27. november sluttet han og puste.. han ble bare 11 uker og 1 dag.

vi mistet vår lille elkling i krybbedød :-S

 

er det noen her inne som har opplevd noe slikt??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Å kjære deg, du har opplevd alle foreldres verste mareritt. Ble utrolig trist på deres vegne nå.. Har ingen erfaringer å komme med, men ville bare gi deg en skikkelig god klem. Ta vare på hverandre i den vanskelige tiden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette var fryktelig trist å lese. Lille gutten deres... Jeg synes det er vanskelig å finne de rette ordene (de finnes nok ikke..), men vil bare tipse deg om www.englesiden.com. Det er et lukket nettforum for foreldre som har mistet barna sine. Mange der inne som dessverre har opplevd det samme som deg. Vil også gi dere mange gode klemmer og håper dere tar godt vare på hverandre i tiden framover. Livet er fryktelig urettferdig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei kjære deg. så utrolig trist å lese om den lille gutten din..

Jeg føler virkelig med dere. Det er utrolig vondt og meningsløst å miste det kjæreste man han. jeg spør meg mange ganger daglig om hvorfor våre kjære barn blir tatt i fra oss. Det er ingen som skulle ha fått oppleve noe sånt. jeg forstå alle spørmålene du nå sitter med, og den ubeskrivelige store sorgen.

Gutten min døde i krybbedød i magen min 02.11.08 2 uker etter termin. Det er det de kaller det når det er uforklarlig.. Jeg var sikker på at han døde pga at han var så stor, han var 5645gram og 61 cm lang da han ble født, men de kunne ikke finne noen grunn til at han døde pga han ble så stor. Han var helt frisk og perfekt. De fant absolutt ingen ting galt med han.

 

Noe min søster sa til meg da min kjæreste sønn døde var at:

Sorgen kan sammenlignes med en stor klump med spisse hjørner som hele tiden snurrer rundt i deg, og som over tid slipes ned til å bli en rund verdifull perle som for alltid vil snurre rundt i deg men som ikke skraper og gjør deg så vondt. Du kommer aldri over det, men finner en måte å leve med sorgen.

 

Hun mistet selv datteren sin i krybbedød da hun var 2 mnd og 11 dager gammel. Dette er noen år siden så hun har funnet en måte og leve med sorgen på. Det er noe jeg ennå ikke har klart å gjøre etter tapet av min sønn men jeg håper og tror at det vil komme med tiden. og det er jeg sikker på at du også vil gjøre en gang i fremtiden, selv om det virker helt umulig nå.

 

mange gode klemmer til deg

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*KLEM*

 

Jeg har ikke ord, du har opplevd det verste som kan skje... Små barn skal ikke dø.. Jeg føler sånn med dere!

 

Vi mistet jenta vår 6.sept, hun ble bare 14dager. Hadde hertefeil, som legene ikke oppdaget før det var forsent... Hun fikk ikke tilbud om operasjon engang..

 

Det er så nytt for dere, inne i det største sjokket... Ta den tiden dere trenger, ta vare på hverandre. Sørg. Gjør det som føles rett for dere.

 

 

*Klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...