tannpuss Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hva gir dere i julegave til de ansatte i barnehagen? Trenger desperat noen tips
~sjiraff~ Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Har ikke kjøpt noe ennå, men regner med at det blir noe sjokolade e.l. til pauserommet.
SaDa Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Vi skal ikke gi til de ansatte. Har kjøpt lydbok med kjente eventyr fra ungene til barna på avdelingen dems.
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 kjøper ikke noe og får heller ikke noe!!! Vi kjøpta gave til dagmamman som storebror var hos for 2 år siden, en julekurv med gløgg, nøtter, snop, sjokolade og julekaker =)
SaDa Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Ser det kan se ut som vi har kjøpt til hvert barn, men er 1 cd til hver avdeling:)
MintCondition Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 En julestrømpe med julekaffe og -te, litt julegodis, og julekort av jentungen. Ting til fellesen mao, som de kan kose seg med på personalrommet.
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 9. desember 2008 #11 Skrevet 9. desember 2008 jeg tenkte at jeg skulle gi vaser med røde lukteblomster oppi og kubelys. men så vet jeg ikke hvor mange som jobber på avdelingen, vet sånn ca men er ikke 100 % sikker...hehe.. ikke kult og spørre hvor mange som jobber der heller.. hm..
Chiquita Bananas Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har kjøpt en eske med belgisk sjokolade til hver ansatte.
Rumpleteazer Skrevet 9. desember 2008 #13 Skrevet 9. desember 2008 julegavepose, oppi har jeg puttet i; julekaffe, adventste, julete, toffifee?, juleseigmenn og marsipan, til pauserommet :-) Jeg lurer når dere lever gavene til de ansatte? nå eller nærmere julaften?
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 9. desember 2008 #14 Skrevet 9. desember 2008 Skal gi dem en konfekteske eller noe sånn.. Gir dem det onsdag 17., for da skal de ha avslutning for ho vi kjøper gave sammen med.. Pluss at uka etter så begynner noen med ferie, så da er ikke alle der..
melkekua™ Skrevet 9. desember 2008 #15 Skrevet 9. desember 2008 Har kjøpt et spill som barna på avdelingen kan bruke )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå