Gå til innhold

Julegave til barnehageansatte


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gir dere i julegave til de ansatte i barnehagen? Trenger desperat noen tips

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ikke kjøpt noe ennå, men regner med at det blir noe sjokolade e.l. til pauserommet.

Skrevet

Vi skal ikke gi til de ansatte.

Har kjøpt lydbok med kjente eventyr fra ungene til barna på avdelingen dems.

Skrevet

kjøper ikke noe og får heller ikke noe!!! Vi kjøpta gave til dagmamman som storebror var hos for 2 år siden, en julekurv med gløgg, nøtter, snop, sjokolade og julekaker =)

Skrevet

Ser det kan se ut som vi har kjøpt til hvert barn, men er 1 cd til hver avdeling:)

Skrevet

En julestrømpe med julekaffe og -te, litt julegodis, og julekort av jentungen. Ting til fellesen mao, som de kan kose seg med på personalrommet.

Skrevet

jeg tenkte at jeg skulle gi vaser med røde lukteblomster oppi og kubelys. men så vet jeg ikke hvor mange som jobber på avdelingen, vet sånn ca men er ikke 100 % sikker...hehe.. ikke kult og spørre hvor mange som jobber der heller.. hm..

Skrevet

Jeg har kjøpt en eske med belgisk sjokolade til hver ansatte.

Skrevet

julegavepose, oppi har jeg puttet i; julekaffe, adventste, julete, toffifee?, juleseigmenn og marsipan, til pauserommet :-)

 

Jeg lurer når dere lever gavene til de ansatte? nå eller nærmere julaften?

Skrevet

Skal gi dem en konfekteske eller noe sånn..

Gir dem det onsdag 17., for da skal de ha avslutning for ho vi kjøper gave sammen med.. Pluss at uka etter så begynner noen med ferie, så da er ikke alle der..

Skrevet

Har kjøpt et spill som barna på avdelingen kan bruke :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...