Gå til innhold

Hårmodell søkes i Trondheim! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en elev på Norsk Frisørskole som skal opp i praktisk eksamen på mandag 15. desember, og trenger derfor en hårmodell. Jeg vet desverre ikke hva selve oppgaven går ut på før på fredag 12. desember, men kan være klipp, farge, oppsett, sminke o.l. Så om du kunne tenke deg og stille opp og få en gratis behandling før jul, eller har spørsmål til saken, ta kontakt med:

Anne Liljedal Elverum

99262364

[email protected]

Du er hjertelig velkommen til å stikke innom på skolen i kongens gt 30 (bøndenes hus over Egon), så kan vi ta en titt på håret ditt :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Oj det hørtes jo flott ut da ;D Hva er dere mest på utkikk etter da :-) ? Kunne godt tenkt meg en hårfarging men ikke noe klipp. Har klippet håret for ikke så lenge siden så vill ikke ta noe mer av lengden på håret. Vet ikke hvor aktuelt det er med kun farging?

Skrevet

Jeg vet desverre ikke enda hva oppgaven blir før på fredag. Men om jeg får mobilnummeret ditt, så kan jeg ta kontakt med deg på fredag når jeg får vite oppgaven? :)

Skrevet

Oi ja, det hadde vært morro, ser ikke ut på håret akkurat no heller..men vet ikke om jeg tør, har termin 8.januar og fødte 14 dager før termin forige gang... å det er jo fullmåne den 12. sikkelig kiipt om jeg plutselig må avlyse pga. fødsel...

:0(

Skrevet

Må nok resten regne med klipp, er sjelden man har prøve i frisørfaget der det bare er farge av hår!

Skrevet

Hei!

Kunne du tenke deg å sette opp hår til en 13-åring på fredag, som øving på en måte?? Vesla skal på juleball og har lyst til å pynte seg

Betaler deg selvsagt!

Skrevet

Om du trenger en modell med kort, tynt, kommunegrått hår er det bare å rope ut ;-) Det er utfordrende nok i hvertfall ...

Men har termin om 14-dager så det er jo en viss risiko der også...

Håper du finner noen som kan stille :-)

Skrevet

Fredag 12? Skal gå bra det. Jeg vil gjerne. Jeg har langt lyst hår til litt nedpå armen.Det er naturlig blondt med noen få tynne lyse striper i. Jeg NEKTER å ende opp med sort eller lilla hår eller noe slik, det vil nok se helt GRUSOMT ut på meg som er så lys, men ellers er det helt fritt frem å gjøre hva du vil. Om du vil farge det brunt eller mørk blond eller noe slikt går bra altså. Bare ikke heeeeeelt sort eller lille og grønnt og slike ekstremfarger. Om det er noen felter med slike farger går bra, men ikke hele. Interessert? Jeg sender deg PM så kan du kontakte meg.

Skrevet

Jeg skrev feil dato. Men det går bra. Mandag 15 passer.

En ting jeg lurer på da. Studerer ikke du sykepleie da?

Eller frisørskolen? Begge to? Hmm.

Skrevet

Kan da vell fint komme opp i bare farging på eksamen på frisørskolen.

Jeg kom opp i herreklipp, kreativ klipp, gradering og kreativ farge når jeg gikk på frisørskola...

Skrevet

hei hei =)

Jo, jeg som eier nicket studerer sykepleier =) hun som trenger hårmodell skal bli frisør og er svigersøstra mi =)Jeg bare lånte henne innloggingen min =) Skal sende svarene deres videre til henne =) men til deg som ville ha oppsatt hår på en jente til et ball, send henne en sms.. Nr står i det første innlegget =)

Skrevet

Jeg kan godt sette opp håret hennes, ingen problem :) Hvordan tenker hun at hun vil ha det? Tok bilder av noen oppsett i dag, og kan ta flere im morgen, så kan dere få se.

Anne

Skrevet

Alle dere som kunne tenke seg og være modell, send meg en melding for mere info :) Som sagt så får jeg oppgaven på fredag og kan da forklare dere hvordan jeg vil utføre oppgaven på dere. Jeg ringer de som har tatt kontakt med meg på fredag! :)

Mvh

Anne

Skrevet

PS:

Eksamen begynner 09.00 mandag morgen! :)

Skrevet

Hei!

Så etterpå at innlegget var postet kvelden før så jeg regnet ikke med å få svar. Derfor bestilte jeg time til frisøren hennes i stedet.

Men takk allikevel.....

Skrevet

Trenger fortsatt flere modeller, om dere kunne tenke dere dette! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...