erteposen + 4 Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ullprogram på vaskemaskina med milo, eller for hånd 30 grader.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Jeg putter det i maskin, på ullprogram 30 grader. Erfarte at det ble hull av milo, så jeg gikk over til nøstebarn sin. Klærne blir rene og fin, og INGEN hull. En gang iblant legger jeg de i ullkur fra nøstebarn. Da blir de som nye igjen, og de får et stor innhold av lanolin igjen.
Rosie the riveter Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Med ullvaskprogram i maskinen eller for hånd. Bruker milo, men ALDRI skyllemiddel. Tørker på snor ikke i trommel.
Chiquita Bananas Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2008 Oops - da har jeg ødelagt klærne. Har vasket på 40 grader og sammen med andre klær, med vaskemiddel og tøymykner. Da er det vel ikke noen funksjon i det han har.....
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 Legg de i lanolinkur. Hjelper mye det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå