fox`y Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 kan ikke si at æ e så fornøyd med dagen da men. har bare vært stress med 11,5 time jobb. Men sitt å kose mæ no me pepsi max og M.. god natt og sov godt:)
Elise & Ella-Marie *250107* <3 Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer med dagen!! Har bursdag idag selv faktisk =P
T**** mamma:) Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Gratulerer begge to:) *synger bursdagssang* Fyller året om 4 dager jeg, så nå er det innspurt i nedtellingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå