Gå til innhold

Enda en oppdatering på jobbfronten min! :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

For de av dere som ikke har fulgt med og har lyst til å se hva som har skjedd så les disse linkene først:

http://www.dinbaby.com/forum/thread/139210651

og denne etterpå

http://www.dinbaby.com/forum/thread/139226147

Nå har altså min advokat vært i kontakt med min arbeidsplass, arbeidsplassen min fikk seg en egen advokat og ville gå videre med dette. Men guess what, advokaten til mine arbeidsgivere ga MEDHOLD til min advokat :D

Med andre ord, jeg har fått jobben min igjen!! Og starter til fredag! Er så utrolig lykkelig nå! Trodde det kom til å gå litt lenger tid enn dette med at jeg fikk jobben igjen, men tydeligvis så hadde jeg en utrolig sterk sak! Er så lykkelig!!!! Dette ble en fin bursdagsgave :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til, håper det går bra videre!

Skrevet

Takk takk :) Litt spent på åssen fredag blir men det ordner seg :)

Skrevet

Hvordan trur du det blir å komme tilbake på jobb etter at du har "tvunget" sjefen din til at ta deg tilbake da? Ser for meg at det ikke nødvendigvis trenger å bli en hyggelig opplevelse..

Skrevet

Nå vil jeg ikke si jeg har "tvunget" sjefen min til å gi meg jobben tilbake. Regler er regler, både for en ansatt og arbeidsgiver. Så de kan ikke bare gi oppsigelser i hytt og pine. Åssen det kommer til å gå på jobben får jeg bare finne ut til fredag, kommer vel til å gå seg til! Blir sikkert uglesett på men det får bare være. Jeg er ute etter erfaringen så jeg kan finne meg en annen jobb. Jeg tar sjansen på at det vil gå fint selv om meg og sjefen min muligens ikke vil være perlevenner!

Skrevet

Takk :) Gjelder å stå på krava =P

Skrevet

Så bra. Gratulerer:)

Skrevet

Gratulerer!! Så utrolig bra! Gå på jobb med hevet hode og senkede skuldre, om noen skulle ha grunn til å være sure, skulle det vært deg. :)

Lykke til, håper det blir hyggelig å begynne igjen.

Skrevet

Takk :) Ja, skal komme dit stolt som bare det, de har ingen grunn til å være sur på meg, jeg kommer til å komme på jobb, gjøre det jeg skal og dra hjem. Så får vi se hva som skjer etter det :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...