T**** mamma:) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Litt teit spørsmål gjerne, men lurer litt på hvordan menyen ser ut for deres barn i den alderen. Det jeg lurer mest på er vell hvor mye melk de får i løpet av dagen, og til hvilke måltider.
camosilla Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Min er straks 11 mnd og drikker ca 150 ml før første duppen. Hvis han skal sove en dupp til får han litt melk før den også. Ellers er det ikke noe før han skal legge seg, og drikker da 240-370 ml ! Hvis han våkner om natta skal han ha pupp, men det er mest kosing.
T**** mamma:) Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 Takk for svar. Her i huset er det melk når vi står opp om morgenen (halv 8), for så å få grøt eller skive og til neste måltid (halv 11). Middag får hun i 2tiden. Halv 5 er det melk igjen, for så å få servert grøt/godnatt glass og melk til kveldsmat kl 6- halv 7. Frukt, youghurt og liknende får hun som mellom måltid eller etter måltidene i løpet av dagen. Høres dette bra ut? Eller er det noe som må oppgraderes? Må endre tidspunktet på middagen snart da hun om ikke så lenge skal begynne i barnehagen. Noen fler som vil skrive ned den daglige menyen sin?
kokosyklus Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Jeg kan hive meg på , men baby er 10 mnd... Ca tider: 07: 200 ml mme 09: grøt m havregryn/hirsegryn,kokt på 100 mlv vann og 100 ml mme og frukt 13- 14: middag og frukt 17.30: grøt som ved frokost 18.30: 200 ml mme
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå