Gå til innhold

Siden vi har flere sykepleiere her inne

Anbefalte innlegg

Skrevet

så lurer jeg på en ting. Hvor mye paracet og ibux kan jeg ta i løpet av et døgn?

Har influensa og er skikkelig dårlig. Feber, og en vanvittig verking i hele kroppen gjør at jeg er helt slått ut......eneste som holder meg fra å grine er paracet og ibux blandet. Da virker det litt bedre og fremdeles gjør det jævlig vondt.

Er ikke noen pyse vanligvis, men har hatt dette en gang før for mange år siden og det er STOOOOR forskjell på en forkjølelse og influensa!!!!

Orker ingenting, sover stort sett til og fra hele dagen, men er avhengig av noe som demper den verste feberen og verkingen.

Nå ligger jeg med varmeteppe i korsryggen, for det demper smertene bittelitt......føler meg som en hypokonder og er så heldig at jeg har fått skikkelig diare i tillegg....dvs mat inn, og ut, hele tiden. Er jo sulten siden ingenting sitter og er så slapp.......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker ikke i farten nøyaktig hvor mye du kan ta av dette, men følg pakningsvedlegget nøye! Paracet er farligere for leveren enn folk tror, så være nøye på at du ikke overstiger anbefalt dagsdose(en vanlig bivirkning er forresten at du kan bli veldig klam&svett). Ibux må jeg innrømme at jeg ikke er så kjent med.

Stakkars deg; god bedring! Det positive i det hele er jo at du nå slipper influensa i jula c",)

Skrevet

Takk for det..........hmmm..........da må jeg ta en liten dose til natten.......egentlig har jeg lyst å spise hele esken akkurat nå!

Men kanskje ibux er bedre på denne verkingen i alle ledd?

Skrevet

Glemte forresten å si at Ibux virker lett betennelsesdempende! Å ta Ibux og Paracet sammen gir ofte en god effekt, så det tror jeg ikke er den store faren - det har hvertfall lbåde tannlegen og legen til mannen min anbefalt ham ved et par anledninger.

Skrevet

Og så må du jo så klart ha masse, masse TLC - men det får du sikkert allerede av den greie samboeren din!

Skrevet

Ja jeg tar meg en blandings jeg;-D

Og jada, TLC mangler ikke, men ikke så fælt mye jeg orker av det akkurat nå.......sukk....

Skrevet

Oi da, jeg aner ikke noe om pillene... Men jeg kan ønske deg veldig GOD BEDRING!!! Her ligger pappaen på andre dagen og det høres ut som det samme som du har. Krya på deg :)

Skrevet

Det verker idag og.....og jeg har allerede hatt to dupper på morgenkvisten.....ikke akkurat futt og fart i denne kroppen nå.

Hilse han andre og si at jeg har full sympati med ham:-) Det er ikke noe kjekt..............

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...