Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hvordan sletter man applikasjoner man har som man ikke vil ha mer?
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Ja det lurer jeg også på! Forresten, jeg får stadig vekk mail om at folk har skrevet beskjed på superwallen min, og når jeg trykker på den så står det et eller annet: "trykk forward hvis du vil vite hvem som har vært mest inne på siden din" eller noe sånt. Hva er dette??
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 For å fjerne applikasjoner går du inn på profilen din og deretter på boxes. Trykk oppi hjørnet (der det er en penn) på den applikasjonen du vil fjerne og trykk "remove box" eller noe i den duren. For å slippe å få mail om alt mulig kan du justere dette på "Settings".
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Men på bokser er jo ikke alle applikasjonene,når jeg går inn på applikasjoner nederst på siden er det jo an laaang liste med applikasjoner,ikke alle disse er å finne inne i boksen..
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Hva om du tar på settings (øverst til høyre) og deretter application settings. Da får du opp en liste med alle dine applikasjoner og kan fjerne de du vil ved å x´e dem ut.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå