Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Nysgjerrig som jeg er, så må jeg spørre; Har du vært på UL i dag? Mener jeg leste i et innlegg i går at du skulle?
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 okei, jeg får skylde på ammetåka Regner med at alt var bra med lille, siden du har smilefjes Vi var prøvere samtidig som dere på nr 2, så syns det er kjekt at nr 3 hos dere kom inn i magen uten problemer
melkekua™ Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Alt var slik det skulle være og da kan jeg ikke ønske meg mer ) Og kanskje blir det en jente sa jordmor, hun ville ikke si noe helt sikkert. Har hatt følelse på jente, men jeg har tatt feil de to andre gangene hehe. Syntes jeg kjente igjen nicket ditt ser du ;o) Koselig at du husket meg. Ja, nummer 3 satt før vi hadde kommet igang ordentlig med prøvingen, så det var litt av en gledelig overraskelse. Etter denne er det full stopp tror jeg, føler meg virkelig ferdig etter denne.
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Øy, hermer du eller?? ;D Hi, hi...
melkekua™ Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Tror jeg har hatt dette nicket lenger enn deg faktisk ;-p Har vel hatt dette nicket 1 år tror jeg, med litt forandringer!
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #7 Skrevet 9. desember 2008 har tatt feil med begge mine jeg også Brukte forresten nicket MissUlv på BIM da jeg gikk gravid med februar-jenta mi Her blir det i følge mannen full stopp nå, etter to stk, så får vi se om jeg klarer å overtale han til å få enda et barn om et år eller to, slik JEG vil
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. desember 2008 #8 Skrevet 9. desember 2008 Ok. Har ikke sett deg før, skjønner du..
melkekua™ Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 MissUlv ja - deg kjenner jeg jo veldig igjen fra bimdagene )
melkekua™ Skrevet 9. desember 2008 #10 Skrevet 9. desember 2008 Har vært en del dårlig i første trimester, så derfor har jeg holdt meg litt unna :-p men har titta innom av og til! Jeg får perioder med dibavhengighet.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2008 jupp Måtte ha et undercover- nick da jeg var prøver, og så ble BIM-nicket mitt
Melkekua +3 rosa ulldotter Skrevet 9. desember 2008 #12 Skrevet 9. desember 2008 Samme her. Blir jo helt avhengig, jo.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå