Gå til innhold

plutselig gravid! :)


fjompmina

Anbefalte innlegg

Jepp,nå venter vi nummer 2, og jeg lurer på når dere har termin? Skjønner jeg har fått 29,juli å prøver å regne ut hvor langt jeg er på vei å blir jaggu usikker når jeg regner opp mot det jordmor har sagt og det jeg ser andre er som har termin samtidig..

Det hele er ennå litt surrealistisk ettersom vår sønn kom etter 6 år med venting med hjelp av ICSI . Da var jeg kjempedårlig å var sykemeldt nesten hele svangerskapet.Mens denne gang er jeg i kjempeform, vet jeg skal prise meg lykkelig over å være i så god form men det er nesten så det er litt skummelt at alt skal være så totalt annerledes..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har termin 30 juli iølge terminkalkulatoren her på bim:)

Men skal på tidlig UL i morgen så da får jeg vel vite mer sikker termin:)

Er ikke like heldig som deg med formen da.. hehe. Våkner av at jeg må spy å er kvalm enda når jeg legger meg, å har en lege som ikke er noe spesielt for tabletter når man er gravid så har ikke fått skrevet ut disse kvalme nedsettende tablettene for gravide..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så artig, jeg venter også nummer to og har termin 29 juli.

 

Jeg er nok dårligere i formen denne gangen enn sist ja, helt sinnsykt trøtt, vil bare ligge hele tiden, og det er jo ikke bare bare med ei fra før på 15 mnd.

 

Er ikke kvalm, men har mageknip....veldig...

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jah jeg vet akkurat hvordan dere har det,gikk selv ned i vekt å ble kvalm bare av å ha klær på..levde på eplejuice og ritz..ikke mye næring der. Nei så jeg så temmelig mørkt på det dersom jeg skulle være like dårlig denne gang også. Har en sønn på snart 2,pluss skoleelev og i 50% jobb... men jeg ser jo jeg er heldig. Primperan fikk jeg sist å prøvde å unngå det til det var absolutt nødvendig. og trettheten er på vei til å avta.. hvor mange uker er vi da på vei liksom..får ikke ultralyd av min lege da hun ikke ser noe poeng idet.. tipper 11 uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vet når jeg hadde sist mens, og er 7 + 2 i dag, eller noe, og er på mitt dårligste helsemessig...

 

Men kanskje du er kommet lengre ja, hvis formen er på vei opp igjen?

 

Jeg er også skoleelev og jobber samtidig, har hatt eksamener nå, men på grunn av den ekstreme trøtten min har jeg fått utsatt en av tre til etter jul.

 

Er sulten hele tiden...det var jeg ikke sist. Håper det gir seg sånn at jeg ikke legger på meg 30 kg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei

det er godt å høre at du er i god form:)

jeg er ofte kvalm, men har ikke kastet opp enda, ofte sliten og sånn, men ellers er jeg i veldig god form jeg også!!

 

jeg er snart 11 uker på vei og har termin ca 8 eller 9 juli!!

 

lykke til videre:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...