Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hvor gammelt er barnet? Når legger barnet seg for natta? Våkner det om natta? Hvor mange ganger? Når legger mor seg? Når står dere opp? Er du trøtt resten av dagen? Her er gutten min 6 mnd. Han legger seg kl 19 og sover hele natta. Jeg går som regel å legger meg kl 23. Har jo en del å gjøre etter småen har lagt seg, pluss at det er litt deilig å slappe av fremfor tv'en. Står opp mellom 7 og 8. Det som er problemet er at jeg er helt utkjørt. Har tatt blodprøver for å sjekke om jeg har magel på noe, sjekket stoffskiftet, men alt er i sin skjønneste orden. Legger jeg meg tidligere på kvelden blir jeg, om mulig, bare enda trettere dagen etterpå. Noen andre som har det slik? Skulle så gjerne hatt litt mer overskudd på dagtid. Går bare rundt meg selv i min egen lille verden.
Blafrende Hengejur♥♂08♂13? Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 gå en lang tur hver dag, eller tren;) Da får du mye mer energi, og du sover bedre om natten, noe som vil tilsi at du vil være mer våken om dagen.. ellers: Spis en god frokost som innholder fiber, fruktsukker, karbohydrater drikk vann gjennom hele dagen for å være godt hydrert spis vitamintilskudd spis frukt eller grønnsaker gjennom hele dagen, hold blodsukkeret oppe sov dubber sammen med sønnen din, men ikke for lenge av gangen (du altså, baby må jo så sove så lenge han trenger;) få frisk luft hver dag ta ginseng:) Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 8 mnd mellom 19-20 (vanligvis 19.30) av og til 1 eller 2 ganger for å få smokken (som han akkurat har begynt med, før måtte jeg opp mange flere ganger) jeg legger meg tidlig og leser men slukker lyset ca i 23 tiden mellom 7 og 8 veldig trøtt om morgenen men det kommer seg fort Det er ikke noe greit å gå rundt å være helt utkjørt.. prøvd å ta noe omerga-3? evt andre kosttilskudd? Alle er jo syke for tiden, kan det være du brygger på noe? håper det kommer seg
ScaryMama Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 Hvor gammelt er barnet? 2 år Når legger barnet seg for natta? ca. 21 Våkner det om natta? Hvor mange ganger? Våkner flere ganger før vi legger oss for natten, men etter vi har lagt oss våkner han ikke så vidt vi merker. Når legger mor seg? Har blitt sent i det siste, rundt 2. Når står dere opp? Rundt halv ni Er du trøtt resten av dagen? Som regel ikke, men etter jeg ble gravid merker jeg at jeg har behov for mer søvn.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå