ToillSjur Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Jeg har en vennine som er verdens beste. Hun er min sjelevenn. dessverre bor vi i hver vår by. ganske langt unna hverandre men snakker hver dag på msn eller tlf. Til jul vil jeg gi henne noe spesielt. men jeg vet ikke helt hva. Noen som har et godt forslag på hva jeg kan gi til en dame på 38 år ? som egentlig har det meste. men vil også gi henne noe som minner henne om meg.. Hva kan jeg gi ?
Ronja&Odin Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 et bilde`\album el srapbok av dere som du skriver og limer:p det fikk j av bestisen min, og den gaven er best i verden:p
Lukkelukken og bebibror Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 Ja, scrapbook fikk jeg til min 20 års dag, med bilder fra vi var små, ting som liksom er "oss", bilder av spesielle minner osv, og jeg begynte å gråte! Beste gaven jeg noensinne har fått!
SlitenÅtrøtt.. alltid & støtt Skrevet 9. desember 2008 #6 Skrevet 9. desember 2008 Åååååååååå jeg veit det.. En boks med sodd:D
Ronja&Odin Skrevet 9. desember 2008 #7 Skrevet 9. desember 2008 det var jo ikke veldig spesiellt da:P
ToillSjur Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #8 Skrevet 9. desember 2008 scrapbook var lurt... det skal jeg lage
Frøken Bollerund Skrevet 9. desember 2008 #9 Skrevet 9. desember 2008 Til min beste venninne har jeg laget en almanakk, med bilder av henne alene, henne og meg, henne og barna mine (gudmor på største) og barna alene. Har fylt inn viktige datoer, og skrevet noen fine ord også. Jeg hadde iallefall blitt veldig rørt av en slik gave, og håper hun også blir det. Da husker hun meg hver dag faktisk:-) minefoto.no
ToillSjur Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2008 mange fine forslag takk takk
Tarantellamora Skrevet 9. desember 2008 #16 Skrevet 9. desember 2008 Støtter scrapbok-forslaget. Og så må jeg bare få si at nicket ditt er ustyrtelig morsomt. Mfufu... Fra Raw, sant?? Veeeeeeldig morsom, den...
Tarantellamora Skrevet 9. desember 2008 #18 Skrevet 9. desember 2008 I want half!!!:-) Åh, kjenner det er leeenge siden jeg har sett den nå.. det er noe av det morsomste jeg ser...:-) Mange gode sitater derfra..l.
FrøkenSprøken Skrevet 9. desember 2008 #19 Skrevet 9. desember 2008 Jeg strikker tova ulltøfler til mine venner. Bruker farger jeg vet at de liker, og pynter dem med hjerter, "blonder" eller lignende i heklet sølvtråd. Kjempesøte, litt rustikke, og ikke vanskelig å strikke:) Men synes vel egentlig at en scrappbok var en mye bedre idè
ToillSjur Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #20 Skrevet 9. desember 2008 Er fra Raw ja Eddyy.... i am an american woman now.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå