Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Da var jeg her igjen...litt tidligere enn planlagt:-)

Har en liten tulle på 9 måneder og hadde egentlig ikke tenkt å bli gravid igjen enda...men slik gikk det ikke gitt:-)

Etter å ha ventet på menstruasjonen i ca en uke fikk jeg mannen min til å kjøpe en graviditetstest igår. Mannen min var litt irritert over dette, han mente det var sløsing av penger da han ikke hadde noen tro på at jeg var gravid, han mener jeg alltid er så utålmodig og trodde at mensen sansynligvis ville komme snart:-O

Vi tok testen sammen, og fikk litt av et sjokk da den viste seg å være positiv..Det var en skrekkblandet fryd vi følte. Litt skummelt men samtidig veldig kjekt også. Gruer meg til å fortelle det på jobben, er jo fremdeles i permisjon. Ellers så blir det jo sikkert ganske travelt med to små. Gruer meg også veldig til svangerskapet, var veldig dårlig i forrige svangerskap. Kvalme og bekkenplager:-( Håper at det går bedre denne gang.

Vi må vel gå til anskaffelse av tvilling/ søskenvogn nå. Er det noen som har en god vogn som de kan anbefale? Det er viktig at den ikke er for stor.

Vi går en spennende tid i møte, gleder oss!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med graviditeten;)

Skrevet

Gratulerer så mykje med spiren og velkommen til 1.tri :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...