Gå til innhold

Av dere som lager pepperkakehus


lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvem lager selv og hvem kjøper ferdig byggesett eller deig?

 

Vi pleier å lage selv fra bunnen av, er egentlig ikke så mye styr.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

I fjor kjøpte jeg deig, men da var jeg jo gravid og kvalm :-/

I år skal jeg lage fra bunnen av. Sa til stesønnen min at på fredag skal vi bake pepperkakehus! Og han ble sååååååå glad :-)

Skrevet

I år ha jeg kjøpt ferdig, bare igjen å montere og pynte. Jeg har nesten ikke igjen fridager før jul. Også blir det sjelden til at vi spiser annet enn pynten på pepperkakehuset, så da spiller det ingen rolle hvordan det smaker - sønnen som skal pynte, så spennende å se hvordan han pynter det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...