lillesøster skal bli storesøster Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hvem lager selv og hvem kjøper ferdig byggesett eller deig? Vi pleier å lage selv fra bunnen av, er egentlig ikke så mye styr.
Gjest Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 I fjor kjøpte jeg deig, men da var jeg jo gravid og kvalm :-/ I år skal jeg lage fra bunnen av. Sa til stesønnen min at på fredag skal vi bake pepperkakehus! Og han ble sååååååå glad :-)
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 9. desember 2008 #3 Skrevet 9. desember 2008 I år ha jeg kjøpt ferdig, bare igjen å montere og pynte. Jeg har nesten ikke igjen fridager før jul. Også blir det sjelden til at vi spiser annet enn pynten på pepperkakehuset, så da spiller det ingen rolle hvordan det smaker - sønnen som skal pynte, så spennende å se hvordan han pynter det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå