lillepluto Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 hei! jeg er 30+1, og har hatt mensmurringer i hele dag. er det normalt? oG kan det likevel være lenge til fødsel? Fødte 5 ,5 uker for tidlig med førstemann. Håper ikke å føde noe før det denne gangen, men begynner jo å bekymre meg litt når det murrer sånn. Noen med erfaringer?
Endeligtobarnsmamma Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Jeg hadde også mensmurringer i samme uke som deg. Ble sjekket av lege og gynekolog for sikkerhets skyld og ikke tegn til fødsel. Gynekologen mente at mensmurringer gjerne kom av vokse smerter i livmoren, men legen tok de altså såpass på alvor at han sendte meg over gangen til gynekologen for innvendig UL, så kanskje litt ulike meninger om dette.
lillepluto Skrevet 9. desember 2008 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2008 men hvilken uke er du i nå ? gav det seg etter hvert eller hvordan var det?
mamma til 2 skjønne<3 Skrevet 9. desember 2008 #4 Skrevet 9. desember 2008 har hatt murringer siden før uke 30 også jeg... vondt. fortsatt gravid jeg. 38+2 i dag. Ta en paracet og legg deg i badekaret i vaaarmt vann..
Endeligtobarnsmamma Skrevet 9. desember 2008 #5 Skrevet 9. desember 2008 Nå er jeg 33 + 5 og murringene ga se den gangen ja, egentlig ganske kjapt etter at jeg var beroliget med at alt var som det skulle Har fremdeles murringer innimellom, og det hadde jeg i 1 trimester også, så var det veldig lite i 2. trimester, men de er altså kommet tilbake nå i 3. Var på kontroll hos jordmor forrige uke og alt er fremdeles helt normalt, så tror nok ikke mine murringer er teng på noe for tidlig i alle fall.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå