mia:-) Skrevet 9. desember 2008 #1 Skrevet 9. desember 2008 Hei Under mine sider her på Bim så er det mulig å skrive dagbok. Hvordan virker dette? Vi det jeg skriver på dagboka være tilgjengelig for andre her inne eller er det privat?
Babyønske �� Skrevet 9. desember 2008 #2 Skrevet 9. desember 2008 Det er kun du som vil se det du skriver, så det kan du trygt gjøre. Vil du skrive noe som du vil at andre også kan lese, skriver du blogg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå