Gå til innhold

Hvorfor bor dere der dere bor?


-carina-

Anbefalte innlegg

Hvorfor bor dere der dere bor nå?

Jeg fant mannen min og da bodde vi begge i Oslo. Kjøpte oss en leilighet, men da vi skulle ha eldstemann trengte vi større plass... Så da ble det til at vi kjøpte oss leilighet der vi bor nå, her er det mange store leiligheter...

 

Men vi tenker ikke å bo her "for evig", skal flytte før eldste skal begynne på skolen, helst året før... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi flytta hit (men ikkje dinna leiligheta) da eg var gravid med lille tulla, slutten av oktober var det vel. Flytta pga da skulle samboeren min være meir heim, sia firma høyre til her vi bur osv. Men han er ikkje meir heime, sjøl om det var planen. Kjøpte oss leilighet her når lille tulla var en mnd, så rekna med vi blir buade. Eg er opprinlig her i fra, så har jo slekt og venne her:) Men skulle no gjerne hatt samboeren meir heime, men men

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes det er viktig å bo en plass hvor man har jobber man trives med og familie/slekt rundt seg. Det har vi, men, drømmen er jo landlige omgivelser med dyr. Kanskje det blir en "bestemor" oppfyllelse, slik at jeg kan ta imot mine barnebarn på et koselig lite landsted en gang i fremtiden:O)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodde i sentrum av oslo frem til M var et halvt år ca, men da ville vi ut av byen og siden jeg har jobben min + familien på denne siden av byen var det et naturlig valg, Her fikk vi også mye mer leilighet for pengene. Deilig med større plass :))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg møtte drømmemannen med stor M og siden han bodde på gård så var valget enkelt og jeg flytta på landet og ble bondekjerring;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...